Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Höjdavtrycket på EOS1D MKII

Produkter
(logga in för att koppla)

defiant

Aktiv medlem
någon som har fixat sin själv? eller måste man lämna in den?? har itne använt den direkt förrön nyligen och då räckte det att man tittade på den för att den skulle gå av...

Bilagor

• roundnround.gif
    roundnround.gif
    1.7 KB · Visningar: 525
Jag tycker att man vänjer sig till en vissa del, men det är ändå för känsligt.

Jag ska lämna in min nu när jag har en 20D som andrakamera. Canon har ju tyvärr ännu inga låne-mark II:eek:r än utan då blir det 1D.

Finns det någon verkstad runt Örebro som kan genomföra justeringen, eller måste jag skicka kameran till Stockholm ? Vill gärna inte bli av med den allt för länge...

mindwipe skrev:
Finns det någon verkstad runt Örebro som kan genomföra justeringen, eller måste jag skicka kameran till Stockholm ? Vill gärna inte bli av med den allt för länge...

Vilken godkänd Canon-verkstad som helst som utför garantireperationer ska funka.

Canon egen verkstad ligger i Göteborg.

froderberg skrev:
Vilken godkänd Canon-verkstad som helst som utför garantireperationer ska funka.

Canon egen verkstad ligger i Göteborg.

Kan man gå dit bara eller måste man gå vi återförsäljaren?? garantipapper eller räcker det med serienumret på Kameran??

//J

defiant skrev:
Kan man gå dit bara eller måste man gå vi återförsäljaren?? garantipapper eller räcker det med serienumret på Kameran??

Du kan gå dit själv. genom återförsäljaren tar det bara längre tid. Kvittot måste du ha med dig.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar