Annons

Grattis Fotosidan.se! Bästa community...

Produkter
(logga in för att koppla)

Mr P

Aktiv medlem
...enligt Internetworld som betygsätter 6 olika communitys i senaste numret. Tvåa blev Lunarstorm så nu kan vi ge oss dit och säga till dem att det är bättre här *hukar*
Betyget blev nio stjärnor av tio och resten får ni läsa er till själv...

Jag vill också gratulera Fotosidan till denna utmärkelse. David, Christer och Erik ni gör ett kanonjobb! Forumvärdarna Jesper och Jim likaså. Man ska heller inte glömma alla duktiga och kunniga medlemmar, som har en stor del i sajtens framgångar. Hoppas jag inte glömde någon.

Hoppas Fotosidan finns kvar - åtminstone - fram till dess att jag trillar av pinn och går in i evigheten.

Kul! Då vet jag att jag inte snöat in på någon skräpsida :)

Grattis alla, redaktion och medlemmar.

Grattis FS! Och ett grattis till Christel också som figurerade på bild i reportaget.

Och bland det bästa var ju att sidan drivs av bl.a. Da Christer Lindh... :)

Christer och Da Mob eller? Fotosidans nya hip-hoppare? *s*

Haha, står det det? Har inte hittat tidningen i butik än.

Fakta är att jag faktiskt ibland kallas "Da Boss" av mina amerikanske vänner på en mailinglista/sajt jag satt om en viss författare - http://www.abbeyweb.net :)

Tycker härmed att vi alla fr.o.m. nu kallar Christer för "Da Christer" istället som en liten hyllning för hans insatser här på FS. :)

Allvarligt talat - grattis till utmärkelsen, inte bara Christer (f-låt, Da Christer) utan alla inblandade, från crew till medlemmar. FS är helt klart den sida jag lägger mest tid på, och har mest utbyte av.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto