Bofoto2
Aktiv medlem
>>Men om vi får se en bra bild ... som passar i reklamen ... så har vi ju alltid möjligheten...Sebastian Skarp skrev:
..... Bäste kund, Canon har inte för avsikt .... Med Vänlig hälsning Canon Support Centre
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
>>Men om vi får se en bra bild ... som passar i reklamen ... så har vi ju alltid möjligheten...Sebastian Skarp skrev:
..... Bäste kund, Canon har inte för avsikt .... Med Vänlig hälsning Canon Support Centre
Sebastian Skarp skrev:
"Canon använder säkra system för bildöverföring och skrivningen av avtalstexten är avsiktligt tufft skriven för att informera dej om att detta inte är ett sätt att direkt-kommunicera med Canon och vi garanterar inte att informationen du lämnar på i detta system är skyddad på sådant sätt som skulle vara anpassad för annan kommunikation."
Sebastian Skarp skrev:
"Vi vill med texten du refererar till göra dej uppmärksam på att detta inte är ett konfidentiellt system för kommunikation utan en enkel webtjänst där du kan välja att skriva ut dina bilder på någon av våra demo-skrivare etc. I detta garanterar inte Canon att, om du skulle använda systemet på annat sätt än det avsedda, din information är skyddad."
Eeros skrev:
Nu kunde jag inte på nätet hitta något som styrkte min uppfattning om att det finns ett skydd för konsumenten mot oskäliga köpevillkor som göms i villkorstexten. Jag skickade en fråga om det till Staffan Teste, vi får se om han har något svar.
Damocles skrev:
...tänk om alla la lika mycket energi på att göra vettiga saker istället...
Ja, vad gäller svartsjukedraman har jag ännu mindre till övers för, men som vanligt missar alla poängen...hade du läst diskussionen från början så hade du sett att jag redan där själv var insyltadFILM) (ulltand skrev:
Som att avgöra vad andra ska diskutera, eller?
Bara för att man inte förstår en diskussion (vad som diskuteras eller varför) så är den inte meningslös.
(och hellre än diskussion som denna än en om det senaste "svartsjukedramat" i let´s dance
Bor du i USA? En mikro-chans att dom åker dit, kanske ett vite på 20.000kr om dom inte ändrar annonsen.RGB skrev:
Man kanske kan stämma Canon???? Tycker det är värt minst ett par tiotals miljoner. Och ett par till för sveda och värk. Klart vi skall utnyttja vårt samhälles resurser och rättsväsende till att följa upp sådana här hemska försök till grova brott. Fy på Canon!!/john