Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis framkallning av 10x13 cm?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ann-Cathrine

Aktiv medlem
Jag har letat igenom ett stort antal sidor för att hitta gratis framkallning av bilder i formatet 10x13 cm. Det finns en mängd sidor som erbjuder gratis framkallning av varierande antal bilder i storlek 10x15 men inte 10x13 cm.

Någon som har tips på svensk sida alt utländsk sida med leverans till Sverige som erbjuder detta?

Tacksam för tips!

Jag har letat igenom ett stort antal sidor för att hitta gratis framkallning av bilder i formatet 10x13 cm. Det finns en mängd sidor som erbjuder gratis framkallning av varierande antal bilder i storlek 10x15 men inte 10x13 cm.

Någon som har tips på svensk sida alt utländsk sida med leverans till Sverige som erbjuder detta?

Tacksam för tips!

Vad jag sett, så är det väl tillfälliga kampanjer som gör sådant. Jag fick i förra veckan ett erbjudande från Fuji via Mastercard...

Fuji har väl en sån kampanj. 100 bilder, betala bara typ 30 spänn i porto. Undrar om inte Aftonbladet kör ett sånt erbjudande också.

Angående formatet så utnyttjade jag Fujis kampanj i fjol och gjorde kopior att ge bort. Om jag minns rätt var printarna 11 cm höga och så långa som bilden var.

Fuji har inte i format 10x13

Tack för tipsen men Fuji har endast gratis framkallning för bilder i formatet 10x15 cm.

Tacksam för fler tips!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar