Annons

Gräv ner alla ledningar!

Produkter
(logga in för att koppla)
nfoto skrev:
Dere svensker tenker merkverdig. Ta med disse innretningene som et motivelement og utnytt det, istf. å klage. Det kan tas masser av spennende bilder av kraftledninger.

"Uberørt" natur i Skandinavia er en illusjon og om naturfotografene konsekvent unnviker å fortelle i bilder hvordan virkeligheten er, bidrar vi bare til å forsterke denne falske illusjonen.

Ut och fota ledningen då. Och visa verkligheten det är ju ett måste det också, visst.
Norge är ju så långsmalt att där finns väl bara en ledning:0)

Det jag menar är att det är synd att vi inte har råd att lämna mer orört än vad vi gör/gjort.
Men att alls diskutera det med en som har ledningar, hyggen och master som sina favoritobjekt är ju knappast lönt.
Jag har i alla fall fotat dom färdigt.
Om vi nu ska hårddra.
-Anders

Och dessa j-vla elstängsel då?

Plåtade hästar i hage idag, och gudarna skall veta vad jag tycker om elstängsel:

GRÄV NER SKITEN!

Det är mer regel än undantag att precis när man har den perfekta kompositionen så har nån galning slagit upp stolpar och dragit ståltråd emellan dem, som dessutom generarar stötar om man nuddar dem med stativet! Satan!

J-vla hästägare samt ägare av elstängsel!

/Ironiska Henning

Re: Och dessa j-vla elstängsel då?

Ström skrev:
Plåtade hästar i hage idag, och gudarna skall veta vad jag tycker om elstängsel:

GRÄV NER SKITEN!

Det är mer regel än undantag att precis när man har den perfekta kompositionen så har nån galning slagit upp stolpar och dragit ståltråd emellan dem, som dessutom generarar stötar om man nuddar dem med stativet! Satan!

J-vla hästägare samt ägare av elstängsel!

/Ironiska Henning

Hoppas inte du blev pinknödig vid staketet också.

:D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar