Tony Rosendahl
Aktiv medlem
Vänder lite på frågan
Denna diskussion kan bli oändlig då alla har olika uppfattningar...
Men, efter att ha läst denna tråd så blir det onekligen så att man ställer sig frågan om vad jag "kan kalla mig" då?
Nu söker jag absolut ingen titel till mig, utan vill bara vända på frågan lite.
Jag är relativ nybörjare inom digitalfoto.
(Har dock fotat en hel del på 80-90-talet)
I mitt egna företag använder jag kameran för att fota för hemsidor, annonser, reklamblad samt en del produktfoton etc. Egentligen inget märkvärdigt.
Jag har dock egen firma, f-skatt och är momsreggad.
Jag är dock att anse som nybörjare på att fota tycker jag. Jag läser dagligen här på Fotosidans forum för att lära mig hantera kameran och gör så gott jag kan.
Vad är då jag?
(själv anser jag att jag är amatörfotograf trots att jag tjänar pengar på fotograferandet i mitt företag)
Denna diskussion kan bli oändlig då alla har olika uppfattningar...
Men, efter att ha läst denna tråd så blir det onekligen så att man ställer sig frågan om vad jag "kan kalla mig" då?
Nu söker jag absolut ingen titel till mig, utan vill bara vända på frågan lite.
Jag är relativ nybörjare inom digitalfoto.
(Har dock fotat en hel del på 80-90-talet)
I mitt egna företag använder jag kameran för att fota för hemsidor, annonser, reklamblad samt en del produktfoton etc. Egentligen inget märkvärdigt.
Jag har dock egen firma, f-skatt och är momsreggad.
Jag är dock att anse som nybörjare på att fota tycker jag. Jag läser dagligen här på Fotosidans forum för att lära mig hantera kameran och gör så gott jag kan.
Vad är då jag?
(själv anser jag att jag är amatörfotograf trots att jag tjänar pengar på fotograferandet i mitt företag)