Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
God Jul Alla Fotografer!!!
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Sonnaren
Aktiv medlem
Durham? Samma Durham som i sången "I'm gonna leave ol' Durham town"? Ja, kanske den bara heter "Leavin'" men i alla fall.gitte edelman skrev:
Tja, efter att Niklas 'bullat upp' inför julen blir det väl lite antiklimax med en enkel julhälsning - och en upplysning om att det var +11 idag i Durham och grannens förbaskade blommor inte vill krokna...
God Jul alla snälla FS:are, och ta lite bättre bilder nästa år, va?!
/Gitte
Du får väl nynna låten när du åker hem och hälsar på.
Us
gitte edelman
Aktiv medlem
Antar det... Whittaker, ehuru Kenyan, har väl en hel del anknytningar till UK.Sonnaren skrev:
Durham? Samma Durham som i sången "I'm gonna leave ol' Durham town"? Ja, kanske den bara heter "Leavin'" men i alla fall.
Du får väl nynna låten när du åker hem och hälsar på.
Us
(Det finns bara en Durham i Europa. På andra sidan atlantiska pölen finns det visst 8 st...)
GOD JUL från en som inte är leavin' ol' Durham Town den här julen i alla fall...
Sonnaren
Aktiv medlem
Oj!, Främmande språk. Här kan man lära sig "God Jul" på litet drygt 350 olika språk: http://www.flw.com/christmas.htmGurra G skrev:
Felis navidad på er
Slå familjen med häpnad i år!
Us
Fredrikpersson
Aktiv medlem
Jag sällar mig till kören och hälsar också er alla en God Jul. Nu har det faktsikt hunnit bli julafton, dessutom.
/F
Kungsholmen, Stockholm med riktigt trist julväder. plusgrader och regn. Förmodligen för att jag tvättade bilen i eftermiddags då vägarna äntligen började bli torra efter flera dagars väder som måste ha gjort tillverkare av spolarvätska väldigt glada.
/F
Kungsholmen, Stockholm med riktigt trist julväder. plusgrader och regn. Förmodligen för att jag tvättade bilen i eftermiddags då vägarna äntligen började bli torra efter flera dagars väder som måste ha gjort tillverkare av spolarvätska väldigt glada.
Torleif
Aktiv medlem
GOD JUL på er alla FS:are, och hälsningar från ett snögit Jakobstad i Finland.
Julskinkan är nygriljerad, hela huset sover (utom "kokken"). Under detta korta ögonblick i lugn och ro innan släkten kommer infinner sig julfriden hos mig. Om ett par timmar är det full rulle igen...
Många hälsningar, och tack alla för den inspiration ni gett under året.
mvh Torleif Skog
Julskinkan är nygriljerad, hela huset sover (utom "kokken"). Under detta korta ögonblick i lugn och ro innan släkten kommer infinner sig julfriden hos mig. Om ett par timmar är det full rulle igen...
Många hälsningar, och tack alla för den inspiration ni gett under året.
mvh Torleif Skog