Annons

Go digitalt...

Produkter
(logga in för att koppla)

Maverick28

Aktiv medlem
..nu äntligern... Har jag handlat digitalt.. Inte hottaste kameran som finns men den fyller mina krav med ett undantag poch framförallt i vettig prisklass..
Det blev en Olympus 2100 för 4695 pix......

Har jag gjort ett bra köp???

En hyfsad kamera

Ja....jag har oxå nyss köpt en Olympus C-2100....funkar över mina förväntningar. Sök lite i forumet så hittar du andra som har denna kamera. De flesta har gett ett bra betyg till modellen.

Grattis !!!
Jag köpte en likadan för 1 månad sen.
Det är som du säger, du får mycket bra kamera för dom pengarna framför allt zomen.

Maverick28 skrev:
..nu äntligern... Har jag handlat digitalt.. Inte hottaste kameran som finns men den fyller mina krav med ett undantag poch framförallt i vettig prisklass..
Det blev en Olympus 2100 för 4695 pix......

Har jag gjort ett bra köp???

Klart du gjort ett bra köp! Jag ligger jävligt bra till hos håkan just nu.

Skämt åsido, min bäste vän har en & det enda jag kan säga är att den slår min gamla 2020Z med hästlängder i skärpa. Ska försöka låna den av honom imorgon & hårdtesta (går på semester!!!).
Får väl se om det blir av, isåfall så hör jag av mig.

Larsa.

Bra köp?

Du har säkert gjort ett bra köpmen jag kör det taditoniella. Pentax 67II med alla növändiga linser, men okej, Vissa kör digitalt medan andra kör tradiotinellt.
Mvh Jim

Re: Bra köp?

Jimbo skrev:
Du har säkert gjort ett bra köpmen jag kör det taditoniella. Pentax 67II med alla növändiga linser, men okej, Vissa kör digitalt medan andra kör tradiotinellt.
Mvh Jim

MEn din stavning är dock inte speciellt traditionell =)

*SMÅGARVAR* Jepp...
Ditt namn kom ju liksom upp när han undrar varföär någon frå Halmstad vill handla kamera där och fakturan skall skickas till Sthlm...
*LER* MEn måste ge din handlare mycket gott betyg..

Känns betryggande att ingen sagt att det är en kass kamera i allafall.

Traditionell

Men du vet vad jag skrev och menade iallafall!
Bra, en medalj ska du ha, eller du kanske kan bli svenska lärare hahahahahah!!!!!!
Kul och höras, jag skrev detta inatt vid två, tre tiden inatt.
Bjarte

Nej.

IRONI bör undvikas

Tyvärr fungerar ironi ytterst dåligt i skrivet sammanhang. Därför bör ironi i största möjliga mån undvikas. Vill du vara ironisk kan det vara nödvändigt att markera med detta med någon form av smileys eller text (ironisk) för att klargöra.

Urdrag ur "regler för inlägg"

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar