Altari
Medlem
En icke-officiell glassreklam vi spelade in i somras av en lokalt företag.
Vad tycker ni?
konstruktiv kritik tack!
http://youtu.be/5giABBMPpm8
Vad tycker ni?
konstruktiv kritik tack!
http://youtu.be/5giABBMPpm8
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ser inga fel på film eller ljud, allt ser ju bra ut.
men efter jag sett filmen undrar jag vad jag just såg, blev inte sugen på glass efter regn och rusk precis.
jag tycker ni kan förbättra storyn för att lyfta smaklökarna inför presentationen av glasstårtan!
är ni själva nöjda med detta? förutom det tekniska. jag kanske missat något?
Den började jättebra, men det hade behövt vara med människor som åt av tårtan och njöööt, barn som skrattar osv.. känns lite konstigt med bara en glasstårta i bild på slutet
Får tillägga att det var en jättefin övergång mellan regn o sol, men som sagt, människor, människor i mängder..
Sen fick jag värsta "Ekströms"-känslan.. Vet inte riktigt.. Det var mååånga år sen jag tittade på reklam på teve.. Har ens haft teve på 1 år nu o saknar det inte.
Väldigt bra rent tekniskt! Men en något jag slogs av när jag såg den var att tanken på att tårtan stått ute i regnet är lite oaptitlig. Och det bygger väl på att övergången var ganska snabb mellan regnet till tårtan, om man inte hade sett den i bild samtidigt som regnet hade den känslan nog inte uppstått. Nu är det lite "ensam glasstårta övergiven i regnet", när jag antar att det ska vara mer "glasstårta driver iväg regnet". Själva övergången var dock väldigt snygg!
Sen kan jag inte låta bli att undra om tårtan är riktig på slutet? Den ser lite konstig ut, men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.
tårtan är helt Äkta och vi åt den efteråt.. grymt god!
Den är ju magisk klings glass som kommer med bra väder i vårt svenska sommar idyll!
Jag tycker övergången är snygg, bra känsla i början när det regnade, fina svepningar och effekter. Däremot så tycker jag inte att glasstårtan fångar mig och gör att jag blir sugen att äta den. Jag fokuserar mer på bakgrunden märker jag. När jag sedan upptäcker glasstårtan så är det nästan slut. Jag hade velat se att man skär upp en tårtbit eller något sådant och gottar sig lite mer i tårtan.
Jag tänker inte efter regn kommer sol.
Tvärtom ser jag det hela som att storyn rullas upp baklänges framför mig.
Då saknar jag skrattande människor inomhus i starten o att barnen hoppar runt i vattenpölar utanför.
kalasbordet som ni filmat o de hoppande barnen i bakgrunden.
O framförallt saknar jag människor som njöt av kalaset i solskenet runt bordet.
KLings glass ÄR god, även deras RIKTIGA gräddbullar.
Tack tack!
Det du nämner är ju tillägg till en längre reklamfilm. Vi hade inga statister eller budget på denna
Imponerande med 1h.Allt du nämner är tillägg till en större reklamfilm som vi redan tänkt på, men detta är en noll budget film utan statister, bara enkel inspelad på 1h
Om det inte fanns budget så finns kanske möjligheten att någon i alla fall kan skära upp tårtan så att fokusen låg mer på själva huvudrollsinnehavaren
Imponerande med 1h.
Men likväl tror jag att Kling skulle vinna på en större budget.
O jag är ganska övertygad om att ni tycker det själva också med tanke på vad som skrivs.