Annons

Givande ljuskurs 01/07

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för en rolig och givande dag! Det var kul att träffa er alla. Här kommer ännu en bild på Ida.
 

Bilagor

  • ida.jpg
    ida.jpg
    78.8 KB · Visningar: 528
Hej alla!

Stort tack till Janne o Ida samt till Torsten som gav mig skjuts till Sthlm C efteråt...:)

Här kommer (hoppas jag) den absolut sista bilden jag tog på Ida. Har inte behandlat den alls eftersom jag inte sysslat med det så mycket. Tar gärna emot tyck o tänk om hur man behandlar en bild av detta slag...

Eva-Lena :)
Varberg
 

Bilagor

  • ida-20070109-56.jpg
    ida-20070109-56.jpg
    28.6 KB · Visningar: 481
Från andra uppsättningen ljus med bouncer från sidan och spot på bakgrunden. Denna har jag bara ljusat upp lite, så det blev lite FÄRG!

/Eva-Lena

P.S. I förra inlägget menade jag inte att jag inte vill ta mer bilder på Ida - jag visste inte om jag gjorde rätt så bilden kom med ut på webben...;) Det där kunde ju missuppfattas! D.S.
 

Bilagor

  • ida-20070109-6.jpg
    ida-20070109-6.jpg
    24.7 KB · Visningar: 471
Senast ändrad:
"Sleeping beauty" - från tredje ljusuppsättningen med bouncer 44cm och spot m raster i motljus. Ingen särskild behandling, bara ljusat upp.
Var hittar jag Photoshop billigast o bäst, i butik eller på nätet?

/Eva-Lena
 

Bilagor

  • ida-20070109-26.jpg
    ida-20070109-26.jpg
    27.1 KB · Visningar: 461
Re: Re: Ljusuppsättning nr 2

Daneel skrev:
Lite nyfiken på hur dina bilder blev när du experimenterade med Idas hår och hon täckte halva ansiktet. Blev dom bra?

Sent svar, sitter och fixar bilder. Har varit på rockbjörnen och plåtat. JÄSP!
Resten av bilderna ligger uppe på min hemsida.
När får man se dina bilder?
 
Manlig modell hade varit smarrigt, lite naket i motljus, hahaha, just kidding. Personligen skulle jag dock tyckt det varit jäkligt intressant då jag är urkass på manlig poser.
 
Personligen gillar jag inte alls modellbilder där man slätar till huden på detta vis. Tycker det ser plastigt ut som tusan.
Men vill ändå veta hur du gör och vilka funktioner i ps man använder?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.