Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

gissning

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tänkte att det kanske skulle vara kul för er att gissa vad det är för fågel som poserar i "Vilda djur och fåglar" emblemet.
Några har ju antytt att det är en rödhake.
Men det är faktiskt en annan fågel som stått modell och som efter lite photoshopande förvandlats till en "Robin".

Henrik Randén du får inte gissa då du var med när jag fotograferade fågeln.

// Tobbe

Bilagor

• vdfemblem.jpg
    vdfemblem.jpg
    3.8 KB · Visningar: 211
boxen skrev:
Jag tänkte att det kanske skulle vara kul för er att gissa vad det är för fågel som poserar i "Vilda djur och fåglar" emblemet.
Men det är faktiskt en annan fågel som stått modell och som efter lite photoshopande förvandlats till en "Robin".

// Tobbe

Stenskvätta är min gissning!

/ NLL

boxen skrev:

// Tobbe

kanske rödstjärt eller mindre flugsnappare?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar