Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Giottos MTL9351B ngn att satsa på?

Produkter
(logga in för att koppla)

s_f_j

Ny medlem
Tjena!
Planerar på att köpa riktigt ett stativ att ersätta mitt "fyll i affärens namn" stativ...eller iallfall ca 2000 kr "riktigt" stativ...och har kikat mest på manfrottos 190/055 xpro...men tycker att giottos MTL9351B kan vara ett intressant alternativ... med en av deras kulleder, funktionen med mitt pelaren verkar vara lite mer rejäl.. Så hur är det egentligen med Giottos stativ rent allmänt o denna modell i synnerhet? Har bara lekt med en kulled från giottos i en affär..det verkade ha bra kvalite....men det kanske bara varar i en vecka :O

/stefan

Hej! Jag har Giottos MT9361 m/Mh7303 och kula MH1000. Dessutom Monopden P-Pod 5580.

Mycket gedigent verktyg. Mina är snart 2 år gamla, används flitit; håller och är stabila som "fjäll"
/Erik

Det låter ju schysst :) Det flesta recensioner man hittat handlar mest om första intrycket samt en veckas användande...men att allt är som det skall efter två år är ju mycket positivt. Någon mer som har något att tillägga? Giottos 9351 vs manfrotto 190xpro?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar