Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gatufoto Stockholm lördag 21/7 ?
- Trådstartare erro.se
- Start datum
Dykbjörnen
Aktiv medlem
mikaelsvensson
Aktiv medlem
Gick du bara fram och frågade om du fick hänga med upp en gång eller betalade du för att hopp utan att faktiskt hoppa?Dykbjörnen skrev:
Någon mer än jag som fick åka upp med Bungy Jump kranen och fota kungsan igår?
Dykbjörnen
Aktiv medlem
Dykbjörnen
Aktiv medlem
mikaelsvensson skrev:
Gick du bara fram och frågade om du fick hänga med upp en gång eller betalade du för att hopp utan att faktiskt hoppa?
Jag stod och provade min 1D3:a hur den klarade fokusering med AI-fokus (droppande folk i bungy borde väl vara riktigt svårt tänkte jag). Då frågade en av killarna som skötte om hoppen om jag inte ville hänga med upp och fota, om jag "tjatade riktigt ordentligt". Så då gjorde jag det. De fick några bilder som tack för åkturen.
mikaelsvensson
Aktiv medlem
Är det möjligtvis dig jag fångade på bild klockan 14.47, eller är det någon annan glad fotograf?Dykbjörnen skrev:
Fick några bilder på ballongmolnet också! Synd att jag inte var beredd från början.
Bilagor
Dykbjörnen
Aktiv medlem
Det är nog jag det där!
Var tillbaka idag, och fick sitta under korgen. Helt klart rätt läskigt. Sista gången upp och ner med fötterna på korg-botten var nog värst. Fick ett slag av tampen så läppen började blöda. Sen var det tyvärr svårt att följa med hopparen tillräckligt långt bak (eh, rakt ner alltså) så det blev inga bra bilder just den gången. Men jag fick helt klart min omgång av adrenalin idag.
Var tillbaka idag, och fick sitta under korgen. Helt klart rätt läskigt. Sista gången upp och ner med fötterna på korg-botten var nog värst. Fick ett slag av tampen så läppen började blöda. Sen var det tyvärr svårt att följa med hopparen tillräckligt långt bak (eh, rakt ner alltså) så det blev inga bra bilder just den gången. Men jag fick helt klart min omgång av adrenalin idag.
Dykbjörnen
Aktiv medlem
Fast vänta nu. Jag var inte där kl 14.47 på lördagen. Första gången var kl 16.32 och sen typ 10 minuter framåt. Så det kan inte vara jag.
mikaelsvensson
Aktiv medlem
Synd, hade varit rätt kul om jag av en ren slump fått med en Fotosidan-kille på bild.
Dykbjörnen
Aktiv medlem
Dykbjörnen
Aktiv medlem