Annons

Gatufoto Stockholm lördag 21/7 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för sällskapet Mikael, du lyckades uppenbarligen bättre än mig. Några bilder ska jag väl dock kunna få upp under dagen...
 
Någon mer än jag som fick åka upp med Bungy Jump kranen och fota kungsan igår?
 

Bilagor

  • 07_jul_21-16_39_06-3419.jpg
    07_jul_21-16_39_06-3419.jpg
    96.2 KB · Visningar: 148
Fick några bilder på ballongmolnet också! Synd att jag inte var beredd från början.
 

Bilagor

  • 07_jul_21-15_03_32-2914.jpg
    07_jul_21-15_03_32-2914.jpg
    93.9 KB · Visningar: 140
mikaelsvensson skrev:
Gick du bara fram och frågade om du fick hänga med upp en gång eller betalade du för att hopp utan att faktiskt hoppa?

Jag stod och provade min 1D3:a hur den klarade fokusering med AI-fokus (droppande folk i bungy borde väl vara riktigt svårt tänkte jag). Då frågade en av killarna som skötte om hoppen om jag inte ville hänga med upp och fota, om jag "tjatade riktigt ordentligt". Så då gjorde jag det. De fick några bilder som tack för åkturen.
 
Bungy-jump var populärt att titta på. Många fick nog stela nackar...
 

Bilagor

  • sthlm1.jpg
    sthlm1.jpg
    95.1 KB · Visningar: 129
Det är nog jag det där!
Var tillbaka idag, och fick sitta under korgen. Helt klart rätt läskigt. Sista gången upp och ner med fötterna på korg-botten var nog värst. Fick ett slag av tampen så läppen började blöda. Sen var det tyvärr svårt att följa med hopparen tillräckligt långt bak (eh, rakt ner alltså) så det blev inga bra bilder just den gången. Men jag fick helt klart min omgång av adrenalin idag.
 
Fast vänta nu. Jag var inte där kl 14.47 på lördagen. Första gången var kl 16.32 och sen typ 10 minuter framåt. Så det kan inte vara jag.
 
Håller med. Var många kameror in action i kungsan idag. Bjussar på några bilder till från idag.
 

Bilagor

  • 3611.jpg
    3611.jpg
    100 KB · Visningar: 86
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.