Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gatufoto i Göteborg
- Trådstartare avslutat
- Start datum
Per Persson
Aktiv medlem
Det var ju skoj sist på Göteborgskalaset, så jag får väl deklarera ett allmänt, diffust intresse. Vet inte om jag klarar av att ta mig tid den här gången, dock.
Jag följer tråden och beslutar mig i sista sekunden.
Jag följer tråden och beslutar mig i sista sekunden.
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Jag är på! När? Var?
Slottskogen tycker jag låter bra då jag har gångavstånd dit. Men kalles tur lät också intressant.
Slottskogen tycker jag låter bra då jag har gångavstånd dit. Men kalles tur lät också intressant.
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Klockan 10:00...tidigt, men jag kommer. Solen går ju ner fort... Hur länge kommer vi vara ute?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Kom igen fler än tre pers borde ju gå att skrapa ihop, det måste finnas över 1000-FS medlemmar i Göteborg!
MrCrowly
Aktiv medlem
dunberg skrev:
Jag håller med! =) Jag är säker på att en massa människor vill vara med men tvekar av olika skäl. Häng på nu!
//J
Ja, jag skulle kunna tänka mig att hänga med, men tvekar av kommande bakfylleskäl...
avslutat
Aktiv medlem
Jag kan tänka mig att det kan bli bra på söndag också. Mindre folk definitivt men det kanske inte behöver vara en nackdel. (Jag kan inte fredag för då ska vi till Liseberg och dricka glögg!)
Kul att ni vill vara med Ronnie och Melina.
Om jag har lyckats övertala dig Kalle (och er andra) kanske vi skulle kunna säga söndag klockan 10.00 istället?
mvh
Johnnie
Edit: Eller så kör vi båda dagarna.
Kul att ni vill vara med Ronnie och Melina.
Om jag har lyckats övertala dig Kalle (och er andra) kanske vi skulle kunna säga söndag klockan 10.00 istället?
mvh
Johnnie
Edit: Eller så kör vi båda dagarna.
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Perfekt. Det visade sig att det skulle vara en gymnasievisning på lördag som jag skulle till, så då kan jag gå på den! (Hur länge blir vi ute?Ska nämligen ha fridykning kl 5)
emji
Aktiv medlem
avslutat
Aktiv medlem
Kul! Då är vi några som ses på söndag alltså.
//Johnnie
P.S. Kolla även tråden om naturfoto två helger efter. Vore kul om vi blev lite folk också på den träffen:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=49216
D.S.
//Johnnie
P.S. Kolla även tråden om naturfoto två helger efter. Vore kul om vi blev lite folk också på den träffen:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=49216
D.S.
emji
Aktiv medlem
Hej!
Det vore roligt om vi kan vara 1-2 bilar och ha en heldagsutflykt med tidig start (06.00) till t.ex. Tjurpannan eller Ramsviklandet (Naturreservat i Bohuslän), eller något liknande.
Så att vi är uppe till soluppgången
Jag tänker mig ett mindre fotoäventyr en heldag med foto, korvgrillning, fika....
En spontan ide och det kunde väl vara trevligt!
Hälsningar Michael Jönsson
Det vore roligt om vi kan vara 1-2 bilar och ha en heldagsutflykt med tidig start (06.00) till t.ex. Tjurpannan eller Ramsviklandet (Naturreservat i Bohuslän), eller något liknande.
Så att vi är uppe till soluppgången
Jag tänker mig ett mindre fotoäventyr en heldag med foto, korvgrillning, fika....
En spontan ide och det kunde väl vara trevligt!
Hälsningar Michael Jönsson