ANNONS
Annons

Gatufoto i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!

Kul att du är intresserad. Jag har en Olympus XA du skulle kunna låna om du inte fått tillbaka din till dess. Annars kommer vi säkert göra fler turer.

//J

Det var ju skoj sist på Göteborgskalaset, så jag får väl deklarera ett allmänt, diffust intresse. Vet inte om jag klarar av att ta mig tid den här gången, dock.

Jag följer tråden och beslutar mig i sista sekunden.

Ska vi säga lördagen den 19 november klockan 10.00 vid Gustav II (Gustav Adolfs torg)?

Edit: Per och Fabian, kul att ni vill vara med!

mvh

Johnnie

Jag håller med! =) Jag är säker på att en massa människor vill vara med men tvekar av olika skäl. Häng på nu!

//J

Jag har klantat mig!

Hej!

Hade totalt missat att jag har hela lördagen uppbokad på en kurs jag läser. Jag kan alltså inte träffas på lördagen.

Är söndagen ett alternativ?

mvh

Johnnie

Jag kan tänka mig att det kan bli bra på söndag också. Mindre folk definitivt men det kanske inte behöver vara en nackdel. (Jag kan inte fredag för då ska vi till Liseberg och dricka glögg!)

Kul att ni vill vara med Ronnie och Melina.

Om jag har lyckats övertala dig Kalle (och er andra) kanske vi skulle kunna säga söndag klockan 10.00 istället?

mvh

Johnnie

Edit: Eller så kör vi båda dagarna.

Perfekt. Det visade sig att det skulle vara en gymnasievisning på lördag som jag skulle till, så då kan jag gå på den! (Hur länge blir vi ute?Ska nämligen ha fridykning kl 5)

Hej!
Äntligen en tråd som fått gensvar på en spontan fototräff.
Jag är med till 100%. Ska bli kul att träffa några fotointresserade :)

Då träffas vi söndagen den 20 november klockan 10.00 vid Gustav II (Gustav Adolfs torg).

Hälsningar Michael Jönsson :)

Bilagor

• 2.jpg
    2.jpg
    36.6 KB · Visningar: 301
Hej!
Det vore roligt om vi kan vara 1-2 bilar och ha en heldagsutflykt med tidig start (06.00) till t.ex. Tjurpannan eller Ramsviklandet (Naturreservat i Bohuslän), eller något liknande.
Så att vi är uppe till soluppgången :)
Jag tänker mig ett mindre fotoäventyr en heldag med foto, korvgrillning, fika....
En spontan ide och det kunde väl vara trevligt!

Hälsningar Michael Jönsson :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar