Annons

Garagefoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja där får det plats en massa garage!
Här är mitt motdrag. Ett äldre garage.

Bilagor

• österbybruk-050712-23.jpg
    österbybruk-050712-23.jpg
    29.7 KB · Visningar: 761
mackan skrev:
Sorry det ska ju naturligtvis vara GARAGEFOTO och inte Garage foto som ju blir helt fel.

Kategorin ska ju då innefatta bilder från miljöer som byggts och används eller använts tidigare men utan människor och liv!

//Marcus

Verkar som om Kategorin Garagefoto inte går hem riktigt eller snarare tolkas som Garage foto dvs fotografier av garage vilket naturligtvis funkar men inte är den sammanfattade andemeningen.

Kategorin innefattar bilder från Miljöer som Byggts och Används eller Använts tidigare men utan människor och liv!

Så jag tar och upprepar det igen ;)

Jorå, jag fattade galoppen rätt snabbt och tror jag sedan dess postat bilder kategorienligt men använder termen garage ungefär som en hardcore människa tycker att en speciell bil är hardcore eller en hårdrockare då som tycker allt som är bra är metal vad det än månde vara.
GARAGE.WORD.
MVH/Tommy

Re: Garage Foto

mackan skrev:
Efter en tids funderingar har jag kommit på vad en typ av fotografering som en del av oss ägnar sig åt ska kallas.

Och det blir ju naturligtvis GARAGE FOTO!!

Den kategorin ska ju då innefatta bilder från miljöer som byggts och används eller använts tidigare men utan människor och liv!

Så härmed förklar jag den öppnad :)

Ok då,
här kommer en "muralmålning" från ett garage nära Johannes Kyrka i Stockholm.

Garaget kanske har varit bilverkstad tidigare...

Bilagor

• esso.jpg
    esso.jpg
    56 KB · Visningar: 630
Långhalsing som tidigare var vanlig på våra åkrar, men numera mest påminner om en dinosaurie i plåt.

Bilagor

• dsc_1928.jpg
    dsc_1928.jpg
    12 KB · Visningar: 587
En gång stolt inredning, sedan dryckesho för häst eller ko, numera naturens offer.

Bilagor

• dsc_2021.jpg
    dsc_2021.jpg
    31.8 KB · Visningar: 582
Har ni nånsin sett en traktor på ett hjul? Den tappade i alla fall detta här...

Bilagor

• dsc_1963.jpg
    dsc_1963.jpg
    21.3 KB · Visningar: 681
Och ett sista bidrag just nu; snöplogen. Men den här får nog inte komma ut på vägarna i år heller...

Bilagor

• dsc_2026.jpg
    dsc_2026.jpg
    46.6 KB · Visningar: 680
ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto