Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Garagefoto
- Trådstartare mackan
- Start datum
mackan
Aktiv medlem
mackan skrev:
Sorry det ska ju naturligtvis vara GARAGEFOTO och inte Garage foto som ju blir helt fel.
Kategorin ska ju då innefatta bilder från miljöer som byggts och används eller använts tidigare men utan människor och liv!
//Marcus
Verkar som om Kategorin Garagefoto inte går hem riktigt eller snarare tolkas som Garage foto dvs fotografier av garage vilket naturligtvis funkar men inte är den sammanfattade andemeningen.
Kategorin innefattar bilder från Miljöer som Byggts och Används eller Använts tidigare men utan människor och liv!
Så jag tar och upprepar det igen
Midhrafn
Aktiv medlem
Jorå, jag fattade galoppen rätt snabbt och tror jag sedan dess postat bilder kategorienligt men använder termen garage ungefär som en hardcore människa tycker att en speciell bil är hardcore eller en hårdrockare då som tycker allt som är bra är metal vad det än månde vara.
GARAGE.WORD.
MVH/Tommy
GARAGE.WORD.
MVH/Tommy
mackan
Aktiv medlem
bruset
Aktiv medlem
Öde T-bana. Större bild finns i mitt album: http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/722406.htm?set=lp
Bilagor
Benganbus
Aktiv medlem
Re: Garage Foto
Ok då,
här kommer en "muralmålning" från ett garage nära Johannes Kyrka i Stockholm.
Garaget kanske har varit bilverkstad tidigare...
mackan skrev:
Efter en tids funderingar har jag kommit på vad en typ av fotografering som en del av oss ägnar sig åt ska kallas.
Och det blir ju naturligtvis GARAGE FOTO!!
Den kategorin ska ju då innefatta bilder från miljöer som byggts och används eller använts tidigare men utan människor och liv!
Så härmed förklar jag den öppnad
Ok då,
här kommer en "muralmålning" från ett garage nära Johannes Kyrka i Stockholm.
Garaget kanske har varit bilverkstad tidigare...
Bilagor