Annons

Gammal kamera från Cyberphoto - problemet löst

Produkter
(logga in för att koppla)
Har pratat nu och det verkar kanske Nikon skickade något fel till dem. De kommer att byta den. Jag brukar inte prata på telefonen men jag är glad jag gjorde det.

De svarade:

Hej Mohsin!

Tack för att du handlat av oss! Jag har kollat serienumret på din kamera och den levererades från Nikon till oss precis innan jul och packades till dig den 4 januari, den har inte köpts, sålts eller öppnats hos oss och vi har inte haft någon begagnad kamera i lager vid tillfället. Men vi byter självklart ut kameran till en ny om du misstänker att den varit öppnad och på bilden verkar det så onekligen.

Jag ordnar en returfraktsedel till dig per mail (så att du skickar in den kostnadsfritt) och en ny kamera samt en kompensation för att du måste skicka tillbaka den. Vi kommer att göra en rapport till Nikon om detta, är det ok att jag lämnar ut ditt namn och mailadress ifall de vill ha mer information från dig om detta, för vi, och Nikon tar detta på allvar. Objektivet är också inlevererat från Nikon Nordic dagarna innan jul.

Beklagar det som hänt, hör av dig till mig om du har fler frågor och ha en fin dag!


JÄTTE NÖJD MED DERAS KUNDSERVICE!!
 
Har pratat nu och det verkar kanske Nikon skickade något fel till dem. De kommer att byta den. Jag brukar inte prata på telefonen men jag är glad jag gjorde det.

De svarade:




JÄTTE NÖJD MED DERAS KUNDSERVICE!!

Det är som det brukar vara med Cyberphoto, toppenbemötande från kundtjänst.
 
Har pratat nu och det verkar kanske Nikon skickade något fel till dem. De kommer att byta den. Jag brukar inte prata på telefonen men jag är glad jag gjorde det.

De svarade:




JÄTTE NÖJD MED DERAS KUNDSERVICE!!

Vad bra att det löste sig och att du ändrade rubriken :)
Har också bara bra att säga om Cyberphoto.
 
Har pratat nu och det verkar kanske Nikon skickade något fel till dem. De kommer att byta den. Jag brukar inte prata på telefonen men jag är glad jag gjorde det.

De svarade:




JÄTTE NÖJD MED DERAS KUNDSERVICE!!
Såbra att det löste sig, inte oväntat; jag har bara gott att säga om dem, de hjälpte mig att fixa min trasiga (A7rII) kamera snabbt och fick tillbaka den idag. Hoppas du blir nöjd med din nya D750, det är en mycket bra och extremt prisvärd kamera tycker jag (som har den också).
 
Toppen att det fixade sig!

Jag är inte alls förvånad, Cyberphoto är en mycket seriös aktör och jag har handlat massor av dom både nytt och begagnat. Vid ett tillfälle saknades en CD skiva med programvara till en beg. Xt-1, jag skickade ett mail dit och dagen efter låg det en i brevlådan inkl. lite godis :).
Som sagt de är superbra att ha att göra med och blir det fel rättar de till det utan krångel.

Lycka till med kameran!
 
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar