mohxinn
Medlem
Har pratat nu och det verkar kanske Nikon skickade något fel till dem. De kommer att byta den. Jag brukar inte prata på telefonen men jag är glad jag gjorde det.
De svarade:
JÄTTE NÖJD MED DERAS KUNDSERVICE!!
De svarade:
Hej Mohsin!
Tack för att du handlat av oss! Jag har kollat serienumret på din kamera och den levererades från Nikon till oss precis innan jul och packades till dig den 4 januari, den har inte köpts, sålts eller öppnats hos oss och vi har inte haft någon begagnad kamera i lager vid tillfället. Men vi byter självklart ut kameran till en ny om du misstänker att den varit öppnad och på bilden verkar det så onekligen.
Jag ordnar en returfraktsedel till dig per mail (så att du skickar in den kostnadsfritt) och en ny kamera samt en kompensation för att du måste skicka tillbaka den. Vi kommer att göra en rapport till Nikon om detta, är det ok att jag lämnar ut ditt namn och mailadress ifall de vill ha mer information från dig om detta, för vi, och Nikon tar detta på allvar. Objektivet är också inlevererat från Nikon Nordic dagarna innan jul.
Beklagar det som hänt, hör av dig till mig om du har fler frågor och ha en fin dag!
JÄTTE NÖJD MED DERAS KUNDSERVICE!!