Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gamleby 09

Produkter
(logga in för att koppla)

Efram

Aktiv medlem
tjenixen?

Fler än jag här inne som varit på intervju?

ja e nervig som satan nu å längtar efter resultaten!
 
ahh så GF håller sina intervjuer senare..

enligt Jessica tror ja det var (anställd på skolan alltså) så skulle KY sökande få reda på resultatet tidigast i slutet på nästa vecka så tror fredag/måndag eller nått sånt så smäller det hehe.. lycka till på intervjun!
 
hur många plattser har GF?

vet att det var nått i stil med 250 som sökte till KY iaf, men dom har ju bara 21 plattser
 
Ja det var juh ännu mindre.. undrar hur många som sökt.. argh ja dör heheh 3 dagar till innan man KANSKE får reda på om man kommit in... hihihi
 
hehehe ja you and me both! villken dag va du där? lust att visa bilderna du sökte in med? eller carl´s cars uppgiften?
 
ahhh coolt :D ja va där redan på måndagen kl 14.. men skulle köra helva vägen hem till helsingborg samma dag så kunde tyvärr inte stanna länger =/

om du vill se mina så hittar du dom på min blogg http://eframist.blogspot.com bara att bläddra ner så ser du en sammanställd bild å cars uppgiftenligger överst
 
Fina bilder! Hoppas ni kommer in!

Här är mina bilder jag sökte in med (GF): http://digedidaily.se/gamleby

Hur mkt bilder tog ni med er på intervjun? Jag ska på intervju på onsdag nästa vecka. Jag har tänkt ta med mig kanske 10-15 bilder och en liten kort film.
 
Allright! Fasen jag är i ett litet dilemma... jag har noll kronor att printa mina bilder, men det är jävligt tråkigt att visa upp dem på en datornskärm...

Någon härifrån som ska ner på intervju till Gamleby på tisdag, den 26e?
Det lutar åt att jag och Anna Liljekrantz kommer att samåka med bil.
Hör av dig om du bor i Göteborg eller på vägen mellan GBG och Gamleby och har lust att hänga på! Det går förhoppningsvis både snabbare att komma fram och mkt billigare än tåg/buss.

[email protected]
0767 88 88 89
...eller skicka ett PM här på forumet.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.