ctlindsten
Aktiv medlem
Hej alla Fs medlemmar. Jag har skickat in runt 15 utav mina 91 bilder till galleri fs sedan jag blev medlem här i slutet på 2014. Nu kom jag med där äntligen. Men det är 2 saker jag vill ta upp. För det första så kom en av dom bilderna jag förväntade mig minst med. Jag hade tex en bild på en dubbel regnbåge som har 38 kommentarer, betyg 5 och kanske 10 favoritval, det är en populär bild som alla vet innehåller ett naturfenomen, men den kom inte med. Diskutera gärna vad som krävs om dom bästa bilderna man har inte kommer med, men en utav mina sämre dyker upp där Jag är inte någon som tror att jag är bättre än alla andra, snarare bara självsäker i mig själv när det gäller foto.
Det andra jag ville ta upp är alla bilder som helt plötsligt kommer med i galleriet på en gång. Dom verkar ha tagit in ett 60 tal bilder på bara ett dygn, förut så tog dom med kanske 12 på en månad högst. Hur kommer sig detta?
Ursäkta min brist på bra meningsbyggnad, är lite sjuk idag.
/Christian
Det andra jag ville ta upp är alla bilder som helt plötsligt kommer med i galleriet på en gång. Dom verkar ha tagit in ett 60 tal bilder på bara ett dygn, förut så tog dom med kanske 12 på en månad högst. Hur kommer sig detta?
Ursäkta min brist på bra meningsbyggnad, är lite sjuk idag.
/Christian