Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Göteborgare förena er

Produkter
(logga in för att koppla)

Janne.B

Aktiv medlem
Ok, nu börjar det klia lite för mycket i avtryckarfingret så det vore kul att komma ut en sväng i helgen. Så vad sägs om att ta en liten runda på lördag, kanske botaniska skulle vara en bra plats eller en runda inne i stan kanske är att föredra. Vad säger ni om det..........

NOOOOO!

Kan inte på lördag. Skall på kalas + konsert med Robbie Williams (och där tror jag knappast att dom blir glada om jag dyker upp med 350:n).

Ingen som kan typ eftermiddag/kväll i nästa vecka? Det är ju ljust länge på kvällarna och ganska gott om folk i stan (om man vill köra gatufoto).

Annars hade jag verkligen hängt med på en tur i botaniska. Har köpt ett begagnat macroobjektiv som jag inte har hunnit testköra ännu.

Är lite tveksam, känner en rejäl förkylning på gång. Men jag bevakar detta, så får vi se.

/Andreas

Uppslutningen ser ju inte ut att vara den bästa så jag förslår är att vi försöker igen nästa helg om det passar alla bättre. Då hinner vi ju planera något riktigt bra också.

Ursäkta det sena inlägget, då jag har varit utan internet under gårdagen pga något strömmavbrott i telestationen

Re: NOOOOO!

WaterMelonMan skrev:

Ingen som kan typ eftermiddag/kväll i nästa vecka? Det är ju ljust länge på kvällarna och ganska gott om folk i stan (om man vill köra gatufoto).

Hmm..... Tisdag em/kväll skulle funka för mig. Hur ser det ut för er andra med den biten

Tjo!

Jag vill på tisdag! Har inte varit med er förr, men tror ju inte ni är så farliga ;)

Runt 16:00 kan jag vara på stan. Ev. liiite tidigare om jag måste.

/Jari

vad planeras att göras denna tisdag eftermiddag....är möe intresserad...om en skåning kan tagga på

bror lite på tiden dock....jobbar och står i

Vad göra på tisdagen ???
Ja vad sägs om lite gatufoto vid 16 tiden på Gustaf Adolfs torg. Kan det vara något.

Med reservation för tiden då...

Låter toppen. Jag kan dock inte hänga på förrän 17.00, men det borde väl finnas ett par bilder kvar att ta då också =)

Ok, för att fler ska hinna från sina jobb så blir det nog bättre att mötas kl 16.30 på Gustaf Adolfs,och så kan vi hålla sig i krokarna så att Mattias kommer med också. För övriga eftersläntare som vill med så kan ni ringa mig på tel 0707222181 om ni inte skulle hitta oss.
Janne.

Verkar inte vara något större intresse av en fototräff? Måhända är vädret _för_ bra.

Skall vi ställa in och sikta på nästa tisdag i stället?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar