Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Göteborgare förena er
- Trådstartare Janne.B
- Start datum
WaterMelonMan
Aktiv medlem
NOOOOO!
Kan inte på lördag. Skall på kalas + konsert med Robbie Williams (och där tror jag knappast att dom blir glada om jag dyker upp med 350:n).
Ingen som kan typ eftermiddag/kväll i nästa vecka? Det är ju ljust länge på kvällarna och ganska gott om folk i stan (om man vill köra gatufoto).
Annars hade jag verkligen hängt med på en tur i botaniska. Har köpt ett begagnat macroobjektiv som jag inte har hunnit testköra ännu.
Kan inte på lördag. Skall på kalas + konsert med Robbie Williams (och där tror jag knappast att dom blir glada om jag dyker upp med 350:n).
Ingen som kan typ eftermiddag/kväll i nästa vecka? Det är ju ljust länge på kvällarna och ganska gott om folk i stan (om man vill köra gatufoto).
Annars hade jag verkligen hängt med på en tur i botaniska. Har köpt ett begagnat macroobjektiv som jag inte har hunnit testköra ännu.
Emil-G
Aktiv medlem
Var? När? Hur?Sahlberg skrev:
Det är även Porsche parad på avenyn på eftermiddagen...för er som är bilintresserade.
(Ok, var har du väl redan svarat på! =)
Edit: Hittade just Porscheparade 2006...
HenrikMorck
Aktiv medlem
detta är liksom inte sant. givetvis så skulle jag vara i malmö denna helg. BOHICA!
Janne.B
Aktiv medlem
Uppslutningen ser ju inte ut att vara den bästa så jag förslår är att vi försöker igen nästa helg om det passar alla bättre. Då hinner vi ju planera något riktigt bra också.
Ursäkta det sena inlägget, då jag har varit utan internet under gårdagen pga något strömmavbrott i telestationen
Ursäkta det sena inlägget, då jag har varit utan internet under gårdagen pga något strömmavbrott i telestationen
Janne.B
Aktiv medlem
Re: NOOOOO!
Hmm..... Tisdag em/kväll skulle funka för mig. Hur ser det ut för er andra med den biten
WaterMelonMan skrev:
Hmm..... Tisdag em/kväll skulle funka för mig. Hur ser det ut för er andra med den biten
jonas_lindquist
Aktiv medlem
Är ni ett gäng farliga grabbar, eller vågar man hänga på...?
//J
//J
Janne.B
Aktiv medlem
Klart du vågar. Vi har inte ätit upp någon (ännu iaf)....jonas_lindquist skrev:
//J
Emil-G
Aktiv medlem
Har du tid med sånt Jonas? =)jonas_lindquist skrev:
//J
HenrikMorck
Aktiv medlem
vad planeras att göras denna tisdag eftermiddag....är möe intresserad...om en skåning kan tagga på
bror lite på tiden dock....jobbar och står i
bror lite på tiden dock....jobbar och står i
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Låter toppen. Jag kan dock inte hänga på förrän 17.00, men det borde väl finnas ett par bilder kvar att ta då också =)
Janne.B
Aktiv medlem
Ok, för att fler ska hinna från sina jobb så blir det nog bättre att mötas kl 16.30 på Gustaf Adolfs,och så kan vi hålla sig i krokarna så att Mattias kommer med också. För övriga eftersläntare som vill med så kan ni ringa mig på tel 0707222181 om ni inte skulle hitta oss.
Janne.
Janne.
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Verkar inte vara något större intresse av en fototräff? Måhända är vädret _för_ bra.
Skall vi ställa in och sikta på nästa tisdag i stället?
Skall vi ställa in och sikta på nästa tisdag i stället?