Annons

Göteborg 5 augusti?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kijana

Aktiv medlem
Det händer en del i sta'n denna lördag. bland annat stadslopp och Göteborgskalas/EM-fest.

Känns nästan givet att jag kommer att vara där. Vilka fler har planer på att flanera bland folklivet i city med en kamera till hands?
 
Gustaf Adolfs torg brukar vara populärt i dessa sammanhang, har jag lagt märke till. Men jag är öppen för andra förslag om Gustaf II är långt från händelsernas centrum.
 
Låter bra.Gustav Adolf torg..statyn antar jag.
Du började tråden...du bestämmer tiden??
Jag kan när som helst efter 11:00 och även i regn men det får vi inte hoppas på det blir.
Mvh Thomas
 
Okej. Har kollat programmet för dagen, och 11.30 är god tid på flera sätt. Så jag bestämmer det.
 
Jag skulle vart det ifall jag inte skulle ha bestämt mig för att sticka till Barsebäck just den dagen.
 
Hej Christian.
Gbg:s kalaset håller på 9dgr så vi kanske hinner med en träff under veckan kvällstid ochså eller helgen därpå.
Mvh Thomas
 
Absolut, jag har ändå tänkt att ta massa kort under EM :) Man får ju bara inte missa en sådan sak.

Sen är ju kalaset igång samtidigt så man får försöka sig på lite scenkort..
 
Jag jobbar den veckan som kommer då. Semestern "äntligen" slut :p

Det får ju bli någon av helgerna. Förhoppningsvis blir det bra väder på söndagen den 6:e. Någon annan som eventuellt kan då?
 
Jag är lite intresserad. Fast jag har trasslat in mig i diverse elservisinkopplingar och bromsrenoveringar så jag kan inte lova nåt. (Kan inte sommarn ta slut så jag får vila upp mig).

Dessutom är det seglingsjippo i Marsstrand i helgen tror jag. Är det nåt kul att fota?

solvargen skrev:
Ok. Jag blir där 11:30. Gustav Adolf Torg. Statyn.
Finns inga flera intresserade??
Mvh Thomas
 
Hej Per.
Njae...seglingsjippon är antagligen kul att se med kikare...fotomässigt har jag svårt att se något intressant om man nu inte sitter i en båt nära förehavandet...men beroende på hur inbiten i "sporten" man ...???!!!
Mvh Thomas
 
Jag hade tänkt att dra till Konstmuseet (tror jag det var) som skall ha en Picasso-utställning också! Det kan både vara kul att se och fota!
 
jangvik skrev:
Jag hade tänkt att dra till Konstmuseet (tror jag det var) som skall ha en Picasso-utställning också! Det kan både vara kul att se och fota!

Det låter som en kul ide. Framför allt om det regnar. Eller blir 30 grader varmt. Eller när fötterna tröttnar på att trava runt stan oavbrutet.

PS
Nu har jag avverkat servisbyten och bromsjusteringar, så om inget oväntat dyker upp i sista sekunden så kommer jag.
DS
 
Vet inte om det var bilder från mig som Per syftade på, men nu har även jag bilder i datorn från lördagen. Som den här, på samma tema och samma plats:
 

Bilagor

  • demonstration11.jpg
    demonstration11.jpg
    26.6 KB · Visningar: 115
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.