Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gör utrustning i bilden sökbar!

Produkter
(logga in för att koppla)

gsol

Avslutat medlemskap
Hej,
Jag är intresserad av en ny (extrem) vidvinkelglugg och skulle förstås vilja se några bilder tagna av FS-användare med hjälp av objektivet i fråga.

Skulle det inte vara möjligt att i bildsökmotorn implementera en funktion där utrustningen som använts för att ta bilden blir sökbar? Med tanke på att de flesta klickar i vilken kamera och vilket objektiv som använts är ju grovjobbet redan gjort - det enda som saknas är möjligheten att söka på detta.

Vet inte om det här har varit på tapeten förut, men åtminstone jag skulle tycka det var en smidig funktion.

Mvh

Å fan! Var där och kikade just innan jag formulerade inlägget men lyckades ändå missa den rutan.

Perfekt! Då tar jag tillbaka min förfrågan och börjar söka istället... Tackar ;)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto