Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gömsle Örn
- Trådstartare Pall
- Start datum
D Gulliksson
Aktiv medlem
Någon som har erfarenhet av gömslet som jocke länkade till?
Bor ju i Småland så jag har ju inte så långt att åka (beror iof vart i skåne gömslet finns)
Bor ju i Småland så jag har ju inte så långt att åka (beror iof vart i skåne gömslet finns)
N i C
Aktiv medlem
Någon som har erfarenhet av gömslet som jocke länkade till?
Den matningen är visst inte "igång" i vinter. Annars är det ett kanonställe.
D Gulliksson
Aktiv medlem
Den matningen är visst inte "igång" i vinter. Annars är det ett kanonställe.
Ok, för min del blir det nog inte aktuellt denna vinter ändå (väntar barn om några veckor). Men får hålla koll å se om det finns tillfälle nästa vinter om den är öppen
parus
Aktiv medlem
Sven-Owe
Ny medlem
Skånska Örnar
Jag har provat gömslet www-skånska-örnar.se 1 ggr förra vintern och 1 ggr denna vinter.
Mycke Ormvråk förra vintern, ingen Örn och bara förbiflygande Glada.
Mycke djurkroppar och hud som gjorde bilderna otrevliga.
I år var det uppstädat och "köttbordet" klätt med bakved, dvs. yttersidan av stock med bark kvar och i övrigt bättre uppstädat. Tyvärr en inhägnad runt "köttbordet" med små vita plaststolpar som skymde marksittande fåglar. Denna gång var det några Ormvråkar men också Glador som poserade. Dock ingen örn.
S-O J
Jag har provat gömslet www-skånska-örnar.se 1 ggr förra vintern och 1 ggr denna vinter.
Mycke Ormvråk förra vintern, ingen Örn och bara förbiflygande Glada.
Mycke djurkroppar och hud som gjorde bilderna otrevliga.
I år var det uppstädat och "köttbordet" klätt med bakved, dvs. yttersidan av stock med bark kvar och i övrigt bättre uppstädat. Tyvärr en inhägnad runt "köttbordet" med små vita plaststolpar som skymde marksittande fåglar. Denna gång var det några Ormvråkar men också Glador som poserade. Dock ingen örn.
S-O J