l1nd3c0n
Aktiv medlem
Funderar på att införskaffa suiten av Nik Software men undrar om den fungerar till Lightroom 5. På deras sida anges endast att den fungerar till LR3 o 4. Någon som har provat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör den i LR5 och har inte märkt av några problem.
Fick upp följande info när jag matade in coupon code:
Special promo (Excludes 3rd party products & specials)
Nån som har en aning om vad som inte ingår?
Funderar på att införskaffa suiten av Nik Software men undrar om den fungerar till Lightroom 5. På deras sida anges endast att den fungerar till LR3 o 4. Någon som har provat?
Finns denna programvara på svenska om man köper med denna coupon code ?
Prova Foto->Redigera med ... (Photo-Edit in/with)
Nåväl det där förutsatte att du körde LR och var ett försök att försvenska menyvalen. Original valen på engelska språket bifogades (Photo->Edit in->välj NIK modul)
Nåväl det där förutsatte att du körde LR och var ett försök att försvenska menyvalen. Original valen på engelska språket bifogades (Photo->Edit in->välj NIK modul)
Som jag redan skrivit, så fungerar det fin fint att göra som du sa, men HDR Efex Pro 2 kommer inte upp som alternativ, däremot de fem andra programvarorna som ingick i paketet. Hur gör jag för att få tillgång till HDR Efex Pro 2 ?
Uppenbarligen så är det installerat och körs ?
Som jag redan skrivit, så fungerar det fin fint att göra som du sa, men HDR Efex Pro 2 kommer inte upp som alternativ, däremot de fem andra programvarorna som ingick i paketet. Hur gör jag för att få tillgång till HDR Efex Pro 2 ?
Uppenbarligen så är det installerat och körs ?
För att öppna hdr efex pro från LR5 kan du gå in under Arikiv - Exportera med förinställning där du kan välja HDR efex Pro. Vet inte varför det inte läggs bland de andra programmen, men så funkar det.
Har försökt att installera NIk.software enl.instruktionerna i tråden på min nya dator med Win8 men det går inte att exportera/redigera med det eftersom jag inte får åtkomst till programmen när jag trycker på redigera med alt. exportera (för att få tillgång till Efex pro 2).
Vad är det som är fel denna gång om någon vänlig själ kan reda ut detta för mig? Programvaran är installerad och körs enligt skärmklipp som återfinns tidigare i denna tråd.