Annons

Fujifilm FinePix S5 Pro för 9900:-

Produkter
(logga in för att koppla)
Vilken märklig historia. Undrar vad som hände egentligen (var prissättningen ett misstag eller en dödsryckning?).

Var det någon annan som fick en kamera? Kan väl rimligtvis inte bara varit jag.
 
Det verkar finnas två lyckliga köpare och två mindre lyckliga i den här tråden... :-]
Det kanske var den felaktiga prissättningen som blev droppen... Näää.
 
Ja, en märklig historia. Undrar också om priset var ett misstag alt. en dödsryckning. Mailade den 10:eek:nde och frågade om priset och huruvida kamerorna var returer eller något liknande, fick nästan ett omedelbart svar om att det var två nya kameror som fanns att tillgå. Klentroget beställde jag dock...tydligen var vi två som hade turen att få kamerorna till det priset.hade dessutom beställt kameran utan svensk manual men vid uppackandet låg den där iallafall. En så´n här affär lär man aldrig göra om...

/Björn
 
Ni har inte funderat över att det kan vara så att de försökte bli av med lite grejjor och ro hem lite stålar, innan konkursen blev ett fullbordat faktum?
 
Jodå, det har man nog funderat över...men ´man´ hade nog kunnat ta några tusingar till...och lik förbannat hade det varit ett bra pris. Vad säger herr Forumvärd om denna tanke ? Kanske var det bråttom...grejjerna skulle iväg...klockan var ´fem i tolv´, vad vet man.
Men jag klagar förvisso inte....

Mvh/Björn
 
Inläggen som gjorts tidigare syftade nog på förvåning är ett lågt pris, innan konkursen blev känd. Med konkursen som faktum är det som Hr Forumvärd nog säger, att man skickade iväg det som kunde skickas iväg, något som jag tror de flesta förstod efteråt. Inte så lätt att ana sig till i förväg...

Mvh/Björn
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.