Annons

FS - Gör mig sjösjuk!

Produkter
(logga in för att koppla)
Håller helt med vad det gäller reklamen, jag blockar normalt inte banners på fotosidan, men alla blinkande eller på annat sätt störande banners filtreras obönhörligen bort via Adblock.

När ska reklamfolk förstå att man inte kan tvinga folk att klicka på deras länkar via irriterande påhitt? Intressanta annonser kommer att få besök även om de inte ser ut som ett utryckningsfordon.

Det tristaste är att detta inte är en sak man slipper då man betalar för "hänga här" som på en del andra platser..

Ofta ingår i den betalandes förmåner att man just slipper reklamen helt.... Så man kan därmed köpa sig fri från dyngan helt enkelt..

fast det jobbigaste med reklamen är nog att den hela tiden blinkar o fibblar.. Klart störande.. fattar inte reklamfolket inte förstår detta föder snarare irritation mer än köplust...

Men det är som på tv och filmer där dom tror korta klipp med bilder som haglar med snabba in och ut zoomningar och blixtsnabba korta bildklipp..Eller snurrande runt runt runt så man måste titta bort för åksjukan slår till... Dom tror tydligen att det skulle ge något för tittaren.

Se bara en del Konserter där fotoredigerarna klipper ihop bilderna så man pallar inte ens lyssna på musiken pga att bilderna blixtrar runt så man snudd får epileptiska anfall...

Senast ändrad:
På nåt sätt måste man ju betala för sej. "There ain't no such thing as a free lunch" brukar man säga och det stämmer rätt bra. Allt kostar och det priset måste betalas på något sätt. Ett sätt är att man köper mer coca-cola så coca-cola company betalar åt dej.

Trist att man inte kan lösa medlemsskap för att komma undan det på den här sidan.

Men just nu är det en sak som irriterar mej till vansinne med fotosidan: När jag kommer till inloggningssidan så makar jag råttan till inmatningsfältet för användarnamnet och klickar till. Men se då ska Canon ha en reklamplats högst upp och vips makas fältet ned nån cm! Istället för att lägga markören i inmatningsfältet så har jag klickat på länken till fotosidan.se och sidan laddas om. Mycket irriterande!

Eventuellt har "manskapet" rättat till problemet nu...

Prövade att stänga av adblock och swefo reklamen gör en ju fan galen. Den är riktigt sjuk.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar