Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fransk nätbutik!

Produkter
(logga in för att koppla)
Fast det är inte så extrema skillnader mot Sverige i övrigt egentligen. Kolla här t e x. Priset är exkl. moms på pixmania. I övrigt är inte Frankrike särskilt billigt men just A1 skilde ju några hundralappar åt rätt håll förstås..
 
Hej

Lotta! Såg inte att det var utan moms, men det blir en tusing billigare i alla fall. Undrar vad frakten kostar. kjellsn
 
lotelo skrev:
Fast det är inte så extrema skillnader mot Sverige i övrigt egentligen. Kolla här t e x. Priset är exkl. moms på pixmania. I övrigt är inte Frankrike särskilt billigt men just A1 skilde ju några hundralappar åt rätt håll förstås..

"7 886 SEK Inkl. moms" på Pixmania
Jag kan iallafall inte tolka priset annorlunda.
 
Jo, ni har helt klart rätt. Jag är nog för trött. Kollade bara Kelkoo där de lagt på 165:- för porto och tänkte galet. 165:- skulle ju iaf inte räckt för momms..

Sorry att jag rörde till det med min trötthet..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.