vackertord
Medlem
Hejsan! Jag har fotoprov på Onsdag och behöver veta vad en frammatningsarm är för nåågonting. Tack för svar!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skulle gissa att det är något du har på en analog kamera utan motor. det du drar fram filmen med
Har ni inga läroböcker i skolan??
Jag gissar att "stencil" är ett annat ord som TS aldrig har hört förut.Typiskt skolan att dela ut stenciler från 80-talet.
Hahahahaha! Kommer fortfarande ihåg den speciella lukten från blåstenciler. Urk!Jag gissar att "stencil" är ett annat ord som TS aldrig har hört förut.
Jag gissar att "stencil" är ett annat ord som TS aldrig har hört förut.
Du glömde rullbandspelare från Tandberg. Standard i varje klassrum på 60-talet. De måste ha sålt containervis till Skolverket.
Fast "bok" är väl ännu ett exempel på dessa stenåldersfenomen?Förvirra inte stackarn med alla konstiga apparater och förkortningar från stenålderstiden då man fortfarande kunde slå upp en bok..skäms på er
Fast "bok" är väl ännu ett exempel på dessa stenåldersfenomen?
Trevlig apparat. Fast på min lista är nog skrivmaskinen nr 1.En snabb genomläsning ger att skioptikonapparaten inte skrivits om. Den fanns på min tid.//K
Fast "bok" är väl ännu ett exempel på dessa stenåldersfenomen?