petter.oj.norman
Avslutat medlemskap
Ja idag heter det väl PDF eller nåt alt. Ebook
Nja, snarare "nätet" i så fall, eller "molnet".
Man behöver inga böcker när man söker kunskap, för man kan ju alltid fråga på något forum.
Petter ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja idag heter det väl PDF eller nåt alt. Ebook
Hejsan! Jag har fotoprov på Onsdag och behöver veta vad en frammatningsarm är för nåågonting. Tack för svar!
Nja, snarare "nätet" i så fall, eller "molnet".
Man behöver inga böcker när man söker kunskap, för man kan ju alltid fråga på något forum.
Petter ...
Fast jag har lite svårt få med mej molnet när jag ligger i sängen o läser, så där får det bli stenåldersvarianten.
Kunskap verkar också vara överreklamerat idag då molnet finns, onödigt belasta sin hjärna med en massa skräp
Ska kanske säga det om några dagar, ifall det inte går bra när jag ska skriva teoriprov till körkort?
På A säger vi cykelställ och på B vet vi inte...Så länge du anger svarsalternativ A på frågan om hypoidväxelns demontering och påföljande montering, så klarar du dig utan kunskapen
Petter ...
Ska kanske säga det om några dagar, ifall det inte går bra när jag ska skriva teoriprov till körkort?
Här en bild på frammatningsarmen på min Konica Autoreflex T3 från 1973
På det tråden sen har kommit att handla om, ett litet tips: SVT har koll på vad som är väsentligt att lära sig, om man nu vill räknas som smart.
Har den kärvat fast i ändläget?
Petter ...