Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Framkallning med helvit baksida av foton

Produkter
(logga in för att koppla)

LazyGus

Medlem
Hej,

Jag skulle vilja framkalla några foton och jag vill att baksidan av fotona ska vara helvita. Senaste framkallade jag bilder på Expert men på de fotona står det typ Fujifilm på baksidan av fotona. Jag vill att det ska vara helvitt då jag har tänkt att skriva ett "brev" på baksidan.

Så, var kan jag framkalla mina foton så att det blir en vit baksida? Gärna i Göteborgsområdet eller på nätet.

Så, var kan jag framkalla mina foton så att det blir en vit baksida? Gärna i Göteborgsområdet eller på nätet.

Hos Crimson kan man beställa vykort med vit baksida. Det kostar dock 90 kr i startkostnad, så det krävs ju att man ska göra ett par stycken... Varje kopia kostar sedan 1.25 kr st (10x15).

http://www.crimson.se/?q=bestall

Klicka på "Design Trycksaker/vikta kort" och sedan "Tryckta kort och kalendrar" för att hitta vykorten.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar