Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Framkallning i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)
bäst resultat: crimson
sämst mottagande: team framkallning
virrigast personal: odenlab
okunnigaste personalen: fuji
mest stressade personalen: fortkort
störst felmarginal: diabolaget
tar emellanåt längst tid på sig: fotoquick (!)
dyrast: expert
konstiga färger: fotomax
ojämt resultat: prolabbet
billigast: fotolabo

detta är mina egna erfarenheter.
eftersom crimson fortfarande lyckas bäst med framkallning och kopiering och har bra priser, så ser jag förbi muttrande personal och lämnar in mina viktigaste rullar till dom.
däremot team framkallning rekommenderar jag att man håller sig så långt bort ifrån som möjligt, om man inte gillar att bli kränkt och kallad färgblind av en skrikande chef ifall man inte gillar resultatet.
 
ricfro skrev:
Fotomax på Olof Palmes Gata. Snabba, billiga och bra kvalitet på det jag framkallat där.

Har du granskat dina kopior i kanterna? Vissa är inte 15cm långa, Vissa kan vara kortare än andra och man får allt stå på sig för att få dom omkopierade tyvärr.
Har gått över till Fototmax på malmskillnadsgatan, gamla DN buteken tror jag det var. Två unga (en tjej å kille) som sköter det mesta där, dom är betydligt trevligare och medgörligare,


här har ni annars en massa i stlm:
http://www.121.nu/lokala/stockh_n/brreg/LF5450.HTM

Är det nån annan som provat på mail-labbet från fuji? Det blir skitbra bilder!
Beroende på om upplösningen är bra från början dvs. Kommer inte ihåg länken just nu men har den nånstans.

Mvh /M
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.