Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

framkalla på papper

Produkter
(logga in för att koppla)

orera

Aktiv medlem
jag vet inte om jag är i rätt forum med detta, men ni får väl flytta mig om jag hamnat fel.

jag ville bara säga att jag har framkallat mina digibilder hos Extrafilm och det blev helt OK. Färgerna blev nästan exakt likadana som det jag såg på skärmen här hemma när jag redigerade bilderna. Det enda som skiljde var att mörka partier blev lite, lite sämre på så sätt att det var lite svårare att urskilja detaljer. men det var i vilket fall som helst bättre än att skriva ut hemma.

Snabbt gick det också, trots att det var pingsthelg. två arbetsdagar tog det innan jag fick bilderna.

Det skulle vara roligt att få veta vilka erfarenheter ni andra har av att skicka efter framkallning på papper. man vill ju gärna ha BÅDE billigt och bra!

<b>OBS! JAG HAR FÖRSÖKT ATT SUDDA DETTA INLÄGG EFTERSOM JAG LADE DET I "EFTER EXPONERINGEN" ISTÄLLET, MEN DET GICK INTE ATT DELETA. SKÄLL NU INTE PÅ MIG FÖR ATT INLÄGGET LIGGER PÅ TVÅ STÄLLEN UTAN BERÄTTA ISTÄLLET VAD JAG HAR GJORT FÖR FEL. INSTÄLLNINGAR, ELLER NÅT?</b>

Senast ändrad:
Jag väntar just nu på mina första kopior hoss ett tyskt företag. Har beställt en 50x75 förstoring och två st 20x30 förstoringar. Har använt detta företag en gång innan men för mindre förstoringar som jag blev väldigt nöjd med.

Detta jag beställde nu gick på, tro det eller ej, 255:- inkl frakt :)

/Martin

Ifall ni vill när ni registerar er använda er av addressen [email protected] (i fältet för vem ni hörde det av) i programmet till uppladdningen skulle jag vara tacksam. Då får jag 2 extra kopior :)

MvH

Martin!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar