Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Framkalla hemma? Torka film?

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra idé med injektionsspruta. Passar bra till den vita rock jag brukar använda i mörkrummet. Risken är bara är bara att min sambo kommer att tro att vi skall leka doktor när jag kommer med vit rock och injektionsspruta i högsta hugg :-D

Fredrikpersson skrev:
Bra idé med injektionsspruta. Passar bra till den vita rock jag brukar använda i mörkrummet. Risken är bara är bara att min sambo kommer att tro att vi skall leka doktor när jag kommer med vit rock och injektionsspruta i högsta hugg :-D

Mmmm, låter som en kick för kärlekslivet! ;-)

Man kan också använda en mätpipett av glas med sugboll av gummi. Lite dyrare blir det förstås. Lavemangssprutor är inte att rekommendera dock, men kan sätta fart på kärlekslivet för somliga och även sätta fart på annat som jag inte vill nämna här. :-D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar