Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

framkalla 30 x 30?

Produkter
(logga in för att koppla)
Självklart är det labbet som ska skära till bilden i det formatet du önskar.Holly foto gör bla det.
 
handbolls_gurun skrev:
nej, du beställer på ett papper som är 30*40 och så beskär du den hemma...inga problem...!

Jag har beställt "custom"-mått på mina bilder från Colormailer.. bl.a 20x20 .. Så jag tror inte man behöver beställa 30x40.

Så 30x30 borde ju inte vara nå problem. Men vad vet jag ;)
 
Som sagts Crimson Prefixtjänst !

Gör dom 30x30 själv vid datorn och skicka dom till ovanstående.

kent.
 
Nu vet jag inte hur ot det här är, men tjejern skickade i alla fall lite bilder som hade 20x20 till crimson frontweb pro, och hon fick dom beskurna och klara hem i brevlådan, Utan att gå genom prefix.
 
Poängen med Crimsons Prefixtjänst är att dom skriver bara ut bilden i det format bilden är i utan att tillföra någonting, som tex skärpa och färgmättnad och beskärning, dvs, du gör bilden helt färdig själv och ber dom skriva ut den exakt som den är.

kent.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.