Annons

Från Aperture 3 trial till betalversion genom AppStore?

Produkter
(logga in för att koppla)

Cairoman83

Medlem
Kör testversionen av Aperture 3 nu och har tänkt att köpa det genom AppStore och undra om jag måste avinstallera trial versionen innan jag lägger in det från AppStore eller det är bara att köra vidare med samma?

Åtminstone med tidigare versioner behövde man inte avinstallera, utan man aktiverade testversionen till en skarp. Om det är så fortfarande vet jag inte, men det vore ju korkat om det inte gick med trean.

Borde ju vara så tackar för infon och provar med det.

Borde väl inte vara orimligt att AppStore kan ge besked om vad som gäller. Men jag misstänker att det räcker med att mata in det licensnummer som man får vid köp. Så har det varit när jag köpt mjukvara, men i de fallen har det varit inom Windowsvärlden och inte inom Mac-världen.

Kör testversionen av Aperture 3 nu och har tänkt att köpa det genom AppStore och undra om jag måste avinstallera trial versionen innan jag lägger in det från AppStore eller det är bara att köra vidare med samma?

Kanske som när hade haft demoversionen av iWorks då version 06 och köpte 09. Då lade sig 09:n för sig själv. Kvar har jag 06:n men kan inte spara något jag gör där.

Borde väl inte vara orimligt att AppStore kan ge besked om vad som gäller. Men jag misstänker att det räcker med att mata in det licensnummer som man får vid köp. Så har det varit när jag köpt mjukvara, men i de fallen har det varit inom Windowsvärlden och inte inom Mac-världen.

Tar nog det säkra före det osäkra och försöker reda ut det med Appstore för och slippa onödigt strul.
Tack alla ändå

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto