Jag personligen tycker inte man ska stänga tråden. Utan låta den vara som den är, vilket också får de personer som skrivit "mindre bra" inlägg också får stå till svars för dessa.
Det kan vara en morot till framtida inlägg här i tråden, att man tänker sig lite för innan man publicerar. Och att det är levande människor man diskuterar med, inte bokstäver på tangentbordet.
Enda sättet att strukturera upp tråden är att "de som håller på" inte blir enarådande i sina frågor. Jag har koll på läget; kommer det frågor eller personangrepp, så får personen stå till svars för detta. Och sedan kan jag välja om jag vill svara eller ignorera. Då flyter tråden på.
Jag är lugn hela tiden som jag skriver här, då skriver jag heller inte i affekt. Ni andra kan vara lugna, jag har kontroll på läget och mig själv. Tänk på att jag redan gått genom ett helvete, jag hanterar nog detta också.
I motsats till Flashback där dessa personer får härja fritt, så blir det här under eget namn (de flesta) och de får stå till svars för det de skriver. Jag kan även bemöta mycket av detta.
Däremot är jag oerhört tacksam för allt stöd jag också får. Tack till er!