matnyttige skrev:
...så kanske den hette. Magnus, var du ordningsman i skolan?
Ehhh, ja faktiskt, i slöjden...
Men viktiga saker kommer man ju ihåg. Vad är viktigare än fotoprylar...
Jag saknar min F1 new. Har ju gluggar så man kanske skulle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
matnyttige skrev:
...så kanske den hette. Magnus, var du ordningsman i skolan?
Provade du då att ta ut batteriet? Har för mig att den då ska gå att köra (utan ljusmätare) i extrem kyla.Bertil B skrev:
...Den har haft ett problem under åren, men det tror jag inte gäller generellt för F1:an. När det har varit kallt ute har spegeln fastnat i uppfällt läge då den fått ett par timmars kyla..
Den verkar ju oanvänd. Har du tagit några bilder med den? ;-)kreatören skrev:
IDOLBILD..
Min gamla fina F1N/LA från 1984
Kunde bara inte låta bli! (i dessa digitala tider)
Bernt
matnyttige skrev:
Den verkar ju oanvänd. Har du tagit några bilder med den? ;-)
Är inte helt 100% säker men jag tror du måste ta bort batteriet om det är slut för att du ska kunna plåta med den (mekaniska slutaren).xld skrev:
Men om man nu ska börja snacka lite negativt om den så har den i min mening två problem.
En till av anledningarna varför jag köpte min var för att den kunde köra utan batteri. Men fråga mig inte hur, för jag har aldrig lyckats med det. Är kamerabatteriet dött så reagerar inte avtryckaren. Kanske är nått skumt med just min kamera, men så är det.
Alla automatikvarianter? Nej, nu är du väl ute och cyklar? Enligt manualen:froderberg skrev:
Man får alla automatikvarianter med alla sökare,
PMD skrev:
Tyvärr kan jag inte bekräfta kamerans egenskaper med Eye-Level Finder FN monterad, eftersom min F-1 bara har en AE Finder FN, men jag har svårt att tro att manualen ljuger.