ANNONS
Annons

Fråga om Lowepro mini Trekker.

Produkter
(logga in för att koppla)

jonte11

Aktiv medlem
Är det någon som luskat ut vad den lilla öglan som finns inuti ytterfacket skall vara till?

Är det som jag tror att man ska hänga upp sig själv där, när man är för trött för att gå??

Jag har hur som helst legat sömnlös pga. av detta...

njae, inte vad jag vet..
Det är en vanlig typ hake som finns tex. på koppel, fast den är i plast och lite mindre, sitter i ovankant innanför ytterfacket. Mycket märkligt..

Låter som en form av karbinhake, på min dataryggsäck finns det en sådan och den är till för att hänga nyckelknippan i.

/Maverick

Förmodligen är det upphängningshaken för den lösa filmväskan som finns som tillbehör. Perfekt att slänga in i kylen efter avslutad foto-expedition.
Sov gott Jonte11 !!!

Det är precis vad jag använder den till: Lite nycklar, en micro MagLite... Fantasin sätter gränsen eller?

Filmväskan får man naturligtvis köpa för sig. Det enda som medföljer är en liten krok man eventuellt kan använda som upphängningsanordning...

Hur mycket film som ryms får någon annan svara på eftersom jag inte använder sådana...

Mattias

Att kroka i en extern filmväska låter troligt. Annars finns samma lilla hake i Lowes (och månaga andras) vanliga ryggsäckars topplock där meningen är som nämnt ovan, att klippa i tex bilnycklarna och annat.

/ Andreas

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto