Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fråga om externhårddisk
- Trådstartare Ribbe
- Start datum
Nome Nescio
Aktiv medlem
Beror lite på om du vill har USB eller Firewire:
Men jag skulle köpa ett tomt kabinet och stoppa in en lös disk. Förslag på kabinett:
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=301928&cks=PRL
Men jag skulle köpa ett tomt kabinet och stoppa in en lös disk. Förslag på kabinett:
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=301928&cks=PRL
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Jag kör med LaCie "Porche" USB 250 Gb. ca 1500 på datorbutiken.com
Om priset är avgörande så lär det väl finnas någon mindre till ett lägre pris.
Om priset är avgörande så lär det väl finnas någon mindre till ett lägre pris.
Aton_
Aktiv medlem
Signaturen "billigt skräp" säger i sitt omdöme bl a: "Produkten är kinaproducerad med simplaste möjliga medel. Värmeavledning existerar inte då släden som den monteras i är tillverkad av PLAST. Värmeavledningskoefficienten för PLAST känner de flesta till.
Använd pengarna till något vettigare!"
Nome Nescio
Aktiv medlem
Signaturen "Nome Nescio" säger: Vad är inte producerat i Kina?
Man får vad man betalar för. Om gränsen ligger på 1500kr så blir det inte bättre...
Man får vad man betalar för. Om gränsen ligger på 1500kr så blir det inte bättre...
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Enligt mitt orderunderlag var det exakta priset 1495 + frakt hos Datorbutiken.com. Så det var precis under budgettaket.
LaCie:n är givetvis USB 2.0. Porche är aldrig fel heller... :-D
LaCie:n är givetvis USB 2.0. Porche är aldrig fel heller... :-D
Senast ändrad:
Nome Nescio
Aktiv medlem
Såg att mitt förslag bara var High-Speed USB. Man bör nog sikta på en riktig USB 2.0.
dumbo
Aktiv medlem
LaCie:n (250GB) finns för 1400kr på dustinhome. Fraktfritt.
Är själv på G att köpa en dylik. Verkar vara en av de bättre varianterna och den kostar inte nämnvärt mycket mer än en lös disk.
Vill man ha en lite mindre disk kan man få en 80GB 2.5" disk för ungefär samma peng. Drivs direkt på USB-uttaget.
Är själv på G att köpa en dylik. Verkar vara en av de bättre varianterna och den kostar inte nämnvärt mycket mer än en lös disk.
Vill man ha en lite mindre disk kan man få en 80GB 2.5" disk för ungefär samma peng. Drivs direkt på USB-uttaget.