Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

FotoVideo i Sthlm, erfarenheter?

Produkter
(logga in för att koppla)
whenever skrev:
...
Priserna är de lägsta på marknaden med vissa undantag.
/ Gustav [/B]

På svenska marknaden möjligen. Det lönar sig att shoppa runt om man vill hitta lägsta pris.Ofta är skillnaden inte så stor att det är värt besväret, men det vet man ju liksom inte innan man tittat efter. :)

Anders Östberg skrev:
På svenska marknaden möjligen. Det lönar sig att shoppa runt om man vill hitta lägsta pris.Ofta är skillnaden inte så stor att det är värt besväret, men det vet man ju liksom inte innan man tittat efter. :)

Jag hajar vad du menar. Dock, handlar man en kamera utomlands så har du ingen garanti i Sverige. Gluggar kan man köpa från utlandet. TBH likaså. Jag ser servicen som en grym faktor vi dett kameraköp trots att jag vet vad jag vill ha. Ska man lägga närmare 200 000kr på kameraprylar, känns det bättre att göra detta över disk, då jag vet att jag kan gå tillbaka och få hjälp om något knasar./ Gustav

Jovisst, vissa saker är helt rätt att köpa i Sverige och över disk. Kamerahus och garanti är ett bra exempel, i det fallet är det dessutom ofta inte billigare att importera själv av någon anledning.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar