Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototur helgen v28, planeringstråd. Stockholm med omnejd

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu har jag nog hört med alla jag kan höra och jag kunde inte få tag i en andra bil. Så jag nyttjar min plats i din bil Martin :)

Just det angående mat, är det fler som ska käka på pizzerian? Jag tar gärna coh käkar där om det är någon mer än mig.

En grej till, jag kan ta mig till Gullmarsplan, kom ju på att det går ju en trevlig tvärbana där mellan. Så du behöver inte åka till Årstaberg för min skull.
 
Då verkar vi bli fem i bilen.

Jag bor nära Årstaberg så det är inget problem. Jag tänker äta på pizzerian så det finns skjuts dit;)
 
Vi blir en bil från Uppsala också, åker vid 9 så är vi framme ungefär samtidigt skulle jag tro.

Se upp med alla fartkameror på vägen :(

Sätt batterierna på laddning!
 
Hmm, jag har i princip aldrig varit på gullmarsplan mer än gått mellan buss och tåg där. Men finns det inte något litet torg eller något där? Vi kanske skulle kunna träffas där eller vart är det smidigast för martin att hämta upp oss med bil?
 
Jag kommer till torget, går i princip inte att missa, kl 8.00 i en röd SAAB 9-5.

Verkar inte vara någon som vill bli upphämtad vid Årstaberg, om någon hellre går på där så tala om det i tråden.

Vi ses imorgon!
 
Re: Re: Re: Fota i Tierp

alve skrev:
Om du känner till samhället så borde du veta att det finns en spång på 60-100 meter över ett träsk. Skog finns ett stenkast från centrum och tar 10 minuter att gå. Om du bott här så länge så måste du ändå missat mycket natur runt omkring. Själva tierp är litet men stort i ytan.

Var bara ett tips till de andra eftersom jag tycker det är ett fint samhälle att fota i gämförande med större städer där det mest är byggnader och andra störande moment :)

Spången från sockerlådorna till Gillberga?
 
Tack för trevligt sällskap!

Verkar vara först ut med bilder.

Börjar med sparsamt utrustat badrum.
 

Bilagor

  • _dsc8274.jpg
    _dsc8274.jpg
    57.6 KB · Visningar: 107
*pust* Kom precis hem. (råkade fastna en stund nånstans på vägen mellan där jag blev avsläppt och där jag bor... =)

Ska försöka fixa till lite bilder i kväll (om det var något som fastnade på sensorn...), men det brukar ta en stund.
 
Rackarns,
vad snabb du var Martin. Och inte vilka skitbilder som helst heller - snyggt!

Jag har precis kommit hem och tömmer kortet i skrivande stund. 192 bilder borde väl ge några som kan läggas upp här. Även om så inte blir fallet var det en mycket trevlig exkursion idag. Tack för det!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.