Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fototur den nionde eller tionde juni i Stockholm
- Trådstartare denblåatomburken
- Start datum
denblåatomburken
Avslutat medlemskap
granden-
Aktiv medlem
Här kommer min duschbild dock blir min i färgjido skrev:
Och så den obligatoriska duschbilden. Jag tror vi alla tog några såna, eller hur?
Bilagor
granden-
Aktiv medlem
Robin, vad är det för något då? Har inga planer för imorgon får se om jag tar mig en sväng förbi det kanske. Man vet aldrig. Kanske kan köra en liten fototur då också. Är väldigt sugen på fota nu efter detta. Man liksom kommer igång efter en svacka.
Vi missade kändisen som sprang loppet, Christer Fuglesang, han låg långt bak i klungan. Så någon kanske lyckades få honom på en bild utan att tänka på det?
Vi missade kändisen som sprang loppet, Christer Fuglesang, han låg långt bak i klungan. Så någon kanske lyckades få honom på en bild utan att tänka på det?
Rohed
Aktiv medlem
Hagadagen är ett samarbete mellan alla företag/stiftelser eller vad man ska säga, som håller till i Hagaparken. Mer info finns på; http://www.solna.se/hagadagen
granden-
Aktiv medlem
kjellric skrev:
Mina bilder verkar inte funka direkt i tråden.
Använder du lilla fältet där nere , bifoga fil?
[IMG ] fungerar inte på detta forum som på andra. Det är avstängt.
Förresten Kjell, vart kan det vara man känner igen dig ifrån?
Jag vet att det inte är någon fotorunda ivarje fall.
Men jag tyckte jag kände igen dig, men kom aldrig på vart det kan vara ifrån.
kjellric
Aktiv medlem
granden- skrev:
Använder du lilla fältet där nere , bifoga fil?
[IMG ] fungerar inte på detta forum som på andra. Det är avstängt.
Förresten Kjell, vart kan det vara man känner igen dig ifrån?
Jag vet att det inte är någon fotorunda ivarje fall.
Men jag tyckte jag kände igen dig, men kom aldrig på vart det kan vara ifrån.
Jag vet inte var du känner igen mig ifrån.
Hur fick ni dit era bilder???????
granden-
Aktiv medlem
Kjell: Under textrutan där du skriver nytt inlägg så har du ju två checkboxar, en Tolka URL-er och en Bevaka svaret:
Under det så har du Bifoga fil: Den ska du använda.
Jag har en panorering ifrån början nästan som jag vart mest nöjd med ändå efter att ha kollat på dem. Så den kan hittas hära.
http://bilder.gcrl.info/dsc_9615.jpg
Tycker 400x400 är för litet så väljer att länka istället.
Jag har en panorering ifrån början nästan som jag vart mest nöjd med ändå efter att ha kollat på dem. Så den kan hittas hära.
jido
Aktiv medlem
Bra panorering, Andreas. Den där liraren lyste verkligen upp när han såg kamerorna.
Nu väntar jag bara på fler bilder - om jag kommer ihåg rätt var det fyra Nikon mot en Pentax så det borde finns fler bilder. Eller Nikon kanske är bättre att skryta om än att ta bilder med? ;D
Jag startade förresten en ny tråd om att fota idag. Ska vi ta en sväng i Hagaparken, månne?
Nu väntar jag bara på fler bilder - om jag kommer ihåg rätt var det fyra Nikon mot en Pentax så det borde finns fler bilder. Eller Nikon kanske är bättre att skryta om än att ta bilder med? ;D
Jag startade förresten en ny tråd om att fota idag. Ska vi ta en sväng i Hagaparken, månne?
kjellric
Aktiv medlem
granden- skrev:
Kjell: Under textrutan där du skriver nytt inlägg så har du ju två checkboxar, en Tolka URL-er och en Bevaka svaret:
Det funkade inte att använda Bifoga fil, Copy and Paste funkade inte heller. Bilden var på 37,7 Kb och längsta sida 400 pixlar. För stor?
kjellric
Aktiv medlem
granden- skrev:
Väldigt konstigt. Den är ju inte för stor på långa vägar.
Men kan man lyckas se dina bilder på annat ställe?
Jag har en mapp som heter Maran 2007 där det ligger lite bilder från i lördags.