Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototur den nionde eller tionde juni i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

denblåatomburken

Avslutat medlemskap
Äntligen lite sol och grönska så en fototur i Stockholm skulle ju inte vara fel.
Skriv i tråden om du är på, hittills så spelar dagen ingen större roll, så länge det är någon utav dessa två. Vill någon följa med men kan inte den ena dagen, skriv det nu så är det större chans att det blir den andra.

Nivån spelar ingen större roll, är själv lite av en nybörjare (haft en d70 sen i vintras), men proffs så som nybörjare är fint.

*Inga surgubbar*

Jag hänger på.
Spelar för mig i dagsläget inte någon roll vilken dag det blir. Några planer på vart vi ska röra oss?

Jag ska nog inte komma med några, sist kom jag med djurgården och det vart ju halvt misslyckat :p

Jag hänger gärna också med - oavsett vilken dag, plats eller väderlek det blir. Heja ;)

Lördag it is.

Kom gärna med förslag på vad det finns att fota :)

Det jag kommit på än så länge är:
Skogskyrkogården (ligger tyvärr en bit från allt, och är svårt att fota i mer än kanske en halvtimme)
Hammarby sjöstad
Södermälarstrand
Skansen

Men jag har faktiskt ingen aning, svårt att komma på bra saker att fota i en stad där man har spenderat hela livet :/

jido skrev:
Jag tog en titt i kalendariet på stocktown.com och hör och häpna: det är stockholm maraton den nionde. Dessutom har street barntema så det kan ju också vara kul att plåta.

Mitt förslag således: vi syns vid Hornstull och kollar in street först - därefter njuter vi av golgatavandringen på Västerbron.

Vad säger ni?

/Jimmy

Flera evenemang här:
http://www.stockholmtown.com/Event/...seToDate=1&drpNrToDisplay=10&AllCategories=on
Låter som ett väldigt bra förslag, 'til further notice är det vad vi kommer att göra. :)

Jag hänger på, förslaget om att synas vid street, Honrnstull tycker jag låter bra.
Någon som har förslag på bra tidpunkt.

//Kjell

Maran startar 14.00 och street 11.00.

Vad säg om 13.00 vid kvartersbion i Hornstull? (den finns väl kvar?)

/JImmy

Okej. Imorgon lördag klockan 13:00 vid Hornstull ses vi.
Väntar tills tio över om ingen skickar typ ett sms.

Vilka följer säkert med imorgon?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar