Annons

Fototräff i Göteborg 21/8

Produkter
(logga in för att koppla)
Reminder.

Ni glömmer väl inte bort torsdagens aktivitet!

Putsa kamerorna, polera stativet och ladda filmen. Vi har ju en utmaning från vännerna i tokholmia att ta hand om ;)

Jag har inte hört några andra förslag och har ingen ngt att invända så tycker jag vi kör på den tiden som marco föreslog ifrån början:

Planen är att träffas 21/8 på temat kvälls/natt-foto.

Förslag från min sida är att träffas klockan 19.30 framför Operan för att sedan gå lös på vad hamnen har att erbjuda för motiv, och det är inte lite det.

/villgot

Tänkte bara passa på att påminna alla göteborgare och andra intresserade att vi tänkte träffas ikväll 21/8 19.30 utanför operan för att köra lite kvälls-och nattfoto.
Vi syns
Villgot

Det verkar som vi får, eh, dramatiskt väder. Så det kan nog bli spännande bilder med lite tur.

Det finns inget dåligt fotoväder, bara kläder utan goretex.

Skit också! Jag sitter här och håller på att bli sjuk känner jag. Får väl se om jag orkar ta mig ner till piren...

Annars får ni andra ha det så roligt!

Tråkigt att jag inte kunde dyka upp, glömde premiärmatch i Korpen. Hoppas att ni haft det trevligt och att det blir fler tillfällen.
MVH Erik Å

Vi som dök upp...

Jag längst till höger...

Nu som känner igen er kan väl identifiera er så man kan tjuvkika när man glömmer bort...

Bilagor

• 02042_rj.jpg
    02042_rj.jpg
    47.3 KB · Visningar: 211
och ännu mer...

väntar spänt på bilder från resten av gänget...

Bilagor

• 02068_rj.jpg
    02068_rj.jpg
    41.8 KB · Visningar: 202
marco skrev:
Ni som känner igen er kan väl identifiera er så man kan tjuvkika när man glömmer bort...
Skall väl inte vara sämre jag då...
Det är förresten jag som är i mitten med vit jacka.

Bilagor

• ljusfyr.jpg
    ljusfyr.jpg
    48.7 KB · Visningar: 196
marco skrev:
sen spårade det ur lite...

*Glömde du stativet Marco?*

Jag hade hemskt gärna velat vara med men gick på nattskift ikväll så det sket sig. Hoppas det blir fler gånger, då kommer jag från Stenungsund.

Larsa

Det var synd att det regnade emellanåt. Fina bilder ni har gjort. Det finns väl mer?! Vi analogare får vänta med godbitarna tills det blir framkallat.

Jag står väl tredje gubbe från vänster, eller höger.
Det bör vi göra om, vi får hoppas på bettre väder då.

Mvh/Janos

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar