Smikehead skrev:
Får jag stiga in?
Har allt hållt ett öga på era inlägg men medvetet varit lite avvaktande. Jag har väl väntat in ett svar från mig själv hur intresserad jag kan vara av att bli delaktig. Först kände jag JA!, sen nja och nu känns det jomenvisst varför inte. Jobbade dagen ni träffades och nu läser jag om hur det gick och hur ni tänkt vidare. Och det låter himla skôj och intressant. Så jag kan nog tänka mig att haka på och knô mig in i eran FotoVäst. Tyvärr jobbar jag den 18.e också - jobbar tråkigt nog var 3.e helg, så jag missar alltid något kul med jämna mellanrum.
Apropå att träffas var. Kanske är det någon eller några som bor i ett område där det finns någon form av samlingslokal som man kan låna och boka (ofta gratis ju när man bor i en br-förening eller i ett hyresområde). Finns en där jag bor tex. Det blir ju inte lika flärdigt som att gå på café, men bra mycket billigare, tystare och större.
Det är en hake när det gäller mig. Jag har inget körkort, men jag har en bil.... Jo, det är frugan som kör, men räkningarna kommer i mitt namn. Alltså, om jag ska kunna ta mig längre sträckor måste någon vilja ha lust att lägga mig i sin bil, någonstans - är det ok? Är det frågan om turer i Göteborstrakter är det inga problem, för då cyklar jag vart helst (nästan), bara det finns någonstans att cementera fast cykeln ordentligt, eller ta med den.
FotoVäst är ett bra namn faktiskt.
mvh Mikael S / han som bor i Mölndal