Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fototräff Göteborg 21/3 kl. 15,00
- Trådstartare Enfotograf
- Start datum
Enfotograf
Aktiv medlem
Rapport från träffen i Göteborg.
Hoppas att alla hade det trevligt.
Vi var 13 personer som dök upp på Fröken Olssons Cafe. Tyvärr var var lokalen inte den bästa för vår del, det surrades en hel del från de andra gästerna, men men.
* Vi kom fram till att vi träffas igen den 18/4 någonstans.
* Att vi gärna åker på utflykter ex. till Öckerö.
* Alingsåsmaffian tipsade om en fotomara och då de skall ljussätta Alingsås. (Tydligen har dem inget ljus på gatorna normalt sett utan satsar kommunens pengar på att få ljus en helg )
* Att vi skall försöka få till en gemensam utställning i höst, ex på Scandinavian Photo.
* Vi skall försöka skapa ett eget forum här på Fotosidan.
Annars hade vi det trevligt och fika och snackade skit.
Håkan
Hoppas att alla hade det trevligt.
Vi var 13 personer som dök upp på Fröken Olssons Cafe. Tyvärr var var lokalen inte den bästa för vår del, det surrades en hel del från de andra gästerna, men men.
* Vi kom fram till att vi träffas igen den 18/4 någonstans.
* Att vi gärna åker på utflykter ex. till Öckerö.
* Alingsåsmaffian tipsade om en fotomara och då de skall ljussätta Alingsås. (Tydligen har dem inget ljus på gatorna normalt sett utan satsar kommunens pengar på att få ljus en helg )
* Att vi skall försöka få till en gemensam utställning i höst, ex på Scandinavian Photo.
* Vi skall försöka skapa ett eget forum här på Fotosidan.
Annars hade vi det trevligt och fika och snackade skit.
Håkan
Enfotograf
Aktiv medlem
Catarina.
Hoppas att allt är bättre nu.
Om jag har fattat allt rätt så bor du ute på en ö i skärgården. Kan du vara guide vid en utflykt dit någongång?
Håkan
Hoppas att allt är bättre nu.
Om jag har fattat allt rätt så bor du ute på en ö i skärgården. Kan du vara guide vid en utflykt dit någongång?
Håkan
Enfotograf
Aktiv medlem
Här kommer Svantes bild från träffen.
Om alla som var med identifierar sig utifrån bilden så kommer man lättare ihåg era namn.
Tyvärr så kom inte Svante och du som sitter till höger med på bilden.
Men jag sitter i mitten längst bort i fall ni har glömt mig.
Om alla som var med identifierar sig utifrån bilden så kommer man lättare ihåg era namn.
Tyvärr så kom inte Svante och du som sitter till höger med på bilden.
Men jag sitter i mitten längst bort i fall ni har glömt mig.
Bilagor
Enfotograf
Aktiv medlem
David kommer att lägga upp en grupp som vi pratade om i forumet.
Vad skall vi kalla gruppen:
Västarna??
Västsidan??
Kom med förslag
Håkan
Vad skall vi kalla gruppen:
Västarna??
Västsidan??
Kom med förslag
Håkan
Enfotograf
Aktiv medlem
Den andra Håkan föreslår Västprickarna.
Vad sägs om Foto-Väst.
Tänkte meddela David imorgon vad det blir så passa på att tycka till.
Håkan
Vad sägs om Foto-Väst.
Tänkte meddela David imorgon vad det blir så passa på att tycka till.
Håkan
Jalong
Aktiv medlem
cama skrev:
Jag tänker och tänker...
Jag kommer inte heller på något vitsigt och käckt - men Foto-Väst är väl bra så länge.
Det hade varit roligt med en ordvits - vi är ju ändå Göteborgare många av oss...
/Catarina
Är själv ingen ur-Göteborgare, så jag hoppas jag är ursäktad om jag inte kommer på något vitsigt.
Foto-Väst låter väl bra.
Malaka
Aktiv medlem
Ni menar på allvar att ni inte förstår det roliga i foto-väst?! Se i så fall länk..
http://www.scandinavianphoto.se/?45347
camag
Aktiv medlem
Malaka skrev:
Ni menar på allvar att ni inte förstår det roliga i foto-väst?! Se i så fall länk..
Ååkej...
ursäkta en idiot
Nuuu fattar jag...
/Catarina
Smikehead
Aktiv medlem
Får jag stiga in?
Har allt hållt ett öga på era inlägg men medvetet varit lite avvaktande. Jag har väl väntat in ett svar från mig själv hur intresserad jag kan vara av att bli delaktig. Först kände jag JA!, sen nja och nu känns det jomenvisst varför inte. Jobbade dagen ni träffades och nu läser jag om hur det gick och hur ni tänkt vidare. Och det låter himla skôj och intressant. Så jag kan nog tänka mig att haka på och knô mig in i eran FotoVäst. Tyvärr jobbar jag den 18.e också - jobbar tråkigt nog var 3.e helg, så jag missar alltid något kul med jämna mellanrum.
Apropå att träffas var. Kanske är det någon eller några som bor i ett område där det finns någon form av samlingslokal som man kan låna och boka (ofta gratis ju när man bor i en br-förening eller i ett hyresområde). Finns en där jag bor tex. Det blir ju inte lika flärdigt som att gå på café, men bra mycket billigare, tystare och större.
Det är en hake när det gäller mig. Jag har inget körkort, men jag har en bil.... Jo, det är frugan som kör, men räkningarna kommer i mitt namn. Alltså, om jag ska kunna ta mig längre sträckor måste någon vilja ha lust att lägga mig i sin bil, någonstans - är det ok? Är det frågan om turer i Göteborstrakter är det inga problem, för då cyklar jag vart helst (nästan), bara det finns någonstans att cementera fast cykeln ordentligt, eller ta med den.
FotoVäst är ett bra namn faktiskt.
mvh Mikael S / han som bor i Mölndal
Har allt hållt ett öga på era inlägg men medvetet varit lite avvaktande. Jag har väl väntat in ett svar från mig själv hur intresserad jag kan vara av att bli delaktig. Först kände jag JA!, sen nja och nu känns det jomenvisst varför inte. Jobbade dagen ni träffades och nu läser jag om hur det gick och hur ni tänkt vidare. Och det låter himla skôj och intressant. Så jag kan nog tänka mig att haka på och knô mig in i eran FotoVäst. Tyvärr jobbar jag den 18.e också - jobbar tråkigt nog var 3.e helg, så jag missar alltid något kul med jämna mellanrum.
Apropå att träffas var. Kanske är det någon eller några som bor i ett område där det finns någon form av samlingslokal som man kan låna och boka (ofta gratis ju när man bor i en br-förening eller i ett hyresområde). Finns en där jag bor tex. Det blir ju inte lika flärdigt som att gå på café, men bra mycket billigare, tystare och större.
Det är en hake när det gäller mig. Jag har inget körkort, men jag har en bil.... Jo, det är frugan som kör, men räkningarna kommer i mitt namn. Alltså, om jag ska kunna ta mig längre sträckor måste någon vilja ha lust att lägga mig i sin bil, någonstans - är det ok? Är det frågan om turer i Göteborstrakter är det inga problem, för då cyklar jag vart helst (nästan), bara det finns någonstans att cementera fast cykeln ordentligt, eller ta med den.
FotoVäst är ett bra namn faktiskt.
mvh Mikael S / han som bor i Mölndal