Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototips idag 25 sep

Produkter
(logga in för att koppla)
Vi är många som inte har möjlighet att ta en snabbis pga stora fysiska avstånd;(

Kanske du tar en titt för våran skull;)

Själv skall jag en sväng med min flickvän på stan och sedan en tur till strandkanten för att fota en mycket vacker gräsandshona;)
Men visst hade det varit fint å fota vindfyllda segel och fina träskrov i Stockholm!!

Speciellt regntunga dagar gör träbåtar attraktiva för ögats lust;) Här i Östersund regnar det i alla fall;)

Lycka till!

Mvh Niclas,

Senast ändrad:
Jag har inte så jättenära jag heller... men 130 km för en bild... enkel cykeltur... kan väl vara okej ibland ;-)

Fast jag lurade mej själv att tro att solen skiner genom att ha en stark lampa som reflekterades som en sol i fönstret... he he...

Niclasfoto skrev:
Själv skall jag en sväng med min flickvän på stan och sedan en tur till strandkanten för att fota en mycket vacker gräsandshona;)Mvh Niclas,

Hur blev det igår, cykeltur?

Själv så väntade jag till idag med min "gräsandshonetur",,,, ljuset var fint men fåglarna inte riktigt socialt inställda,/
Vattenlinjen var lite för hög vilket medförde att jag inte fick det tänkta avståndet till objekten,, ett par rullar blev det dock;)
Rätt gräsandshona var i alla fall på plats så chansen hade jag ju på sästt och vis,, bättre lycka nästa gång;)

Mvh Niclas,

Nä, cykeln började hacka o gå så illa så jag gjorde halt redan i Västerås. Lyckades bl a fånga ett japanskt bröllop på bild, ett sånt har länge saknats i min samling ;-)

HDFS) (KGS skrev:
Nä, cykeln började hacka o gå så illa så jag gjorde halt redan i Västerås. Lyckades bl a fånga ett japanskt bröllop på bild, ett sånt har länge saknats i min samling ;-)

Ojsansa, som man säger i Norge: "Det er aldrig så galt at det ikke er godt for noe",,,att cykeln la ned alltså;)

Japanskt bröllop låter spännande;)

Ibland blir det inte som man tänkt sig, det gäller ju att vara öppen för tankar och impulser som kommer även av det som INtet direkt rör det konkreta och ursprungliga ideen;)!!

/Mvh Niclas,

Senast ändrad:
ANNONS