Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fototidskrifter
- Trådstartare Merlin
- Start datum
nysteanders
Aktiv medlem
Hej Stefan,
Jag ser i Ditt fotoalbum att Du använder Canon. I så fall är EOS magazine helt oumbärlig. Den kommer ut 4 ggr/år och innehåller massor av "Canon-tips", nyhetsbevakning, generella fotorekommendationer m m. Dessutom innehåller den underbara bilder i fint tryck och jag skulle gärna prenumrera på den även om jag inte hade valt Canon för mitt system.
En annan tidning som jag köpt och tycker är trevlig är "Black&White Photography".
Lycka till!
Anders
Jag ser i Ditt fotoalbum att Du använder Canon. I så fall är EOS magazine helt oumbärlig. Den kommer ut 4 ggr/år och innehåller massor av "Canon-tips", nyhetsbevakning, generella fotorekommendationer m m. Dessutom innehåller den underbara bilder i fint tryck och jag skulle gärna prenumrera på den även om jag inte hade valt Canon för mitt system.
En annan tidning som jag köpt och tycker är trevlig är "Black&White Photography".
Lycka till!
Anders
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
Jag har prenumererat på britiska Outdoor Photography (kolla på www.gmcmags.com). Trevlig läsning tycker jag. 2 års prenumeration kostade ca 1100 kronor med porto och allt.
nysteanders
Aktiv medlem
Anm:Uffe_Nordholm skrev:
Jag har prenumererat på britiska Outdoor Photography (kolla på www.gmcmags.com). Trevlig läsning tycker jag. 2 års prenumeration kostade ca 1100 kronor med porto och allt.
Det är samma förlag som ger ut "Black&White Photography".
Tack Ulf!
gbjerne
Aktiv medlem
En stor tidning som är ok men inte mycket mer är PP Practical Photography. (engelsk)
Betydligt bättre är Travel Photography. Som titlen säger handlar det om resebilder i olika slag.
Bra skribenter och fantastiska fotografer.
I mitt tycke en av de bästa!
Någon annan nämde "Black&White Photography" också klart intressant om man nu gillar SV/V .
Tyska tidningar håller också ganska hög klass men ganska så pryl/teknik inriktade.
Amrikanska tidningar inehåller 90% reklam och är ofta ganska ointressanta i mitt tycke.
Trevlig läsning!
Betydligt bättre är Travel Photography. Som titlen säger handlar det om resebilder i olika slag.
Bra skribenter och fantastiska fotografer.
I mitt tycke en av de bästa!
Någon annan nämde "Black&White Photography" också klart intressant om man nu gillar SV/V .
Tyska tidningar håller också ganska hög klass men ganska så pryl/teknik inriktade.
Amrikanska tidningar inehåller 90% reklam och är ofta ganska ointressanta i mitt tycke.
Trevlig läsning!
nysteanders
Aktiv medlem
Jag beställde den som en prenumeration via den tidigare postade länken. Med det första numret fick jag även de två föregående (som bonus) ca 1 v efter beställning.anders84 skrev:
Var får man tag på canon tidnigen? Har jag aldrig sett. Hittar man den på pressbyrån, eller får man beställa från canon?
Jag har inte heller sett den i butik.
Efwa
Aktiv medlem