Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototävlingar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Honkamaa

Aktiv medlem
Hej.
Jag har sökt på internet efter intressanta fototävlingar men dock utan tillfredställande resultat. Känner någon till någon pågående eller kommande fototävling för amatörer?
Kanske ordnas det någon ny tävling här på fotosidan snart tillochmed?

Tack på förhand.

Jag tycker det är kul med tävlingar, bara man själv får bestämma om att man vill vara med, och med vilken bild.
Då är tävlingar helt okej..
Så dyker det upp någon tävling som verkar kul och intressant så ställer jag också upp.. :)

//Camilla

Tack för länken Tommy..

Jo det skulle kasnke vara intressant att veta hur pass stort intresset för tävlingar är här på fotosidan.

Om vi skulle ha en fototävling här tycker jag det också skall finnas en ungdomsklass.
Annars kan de bli svårt att ha en chans om man skall tävla mot sånna som började fota innan jag visste var en kamera var...
...men ungdomar borde också få vara med bland de lite äldre.

Mvh
Jonas

Honkamaa skrev:

Roligt att höra. Jag är ju en av de få här som tycks gilla tävlingsmomentet i fotografering. =)

Jag är en till som gillar tävligsmomentet, och vi är inte få. Visst kan man tävla i bilder:

Gör en bild som så många som möjligt tycker om!

Hmmm.... det kanske bör vara olika klasser då. Inte lätt för en glad amatör att tävla mot ett proffs med en utrustning som heter duga.

Jag tycker nästa tävling skall vara "bästa porrbild" (eller nakenbild). Eftersom porr har debatterats här så mycket så är det ju en passande o aktuell kategori....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar