Annons

Fototävlingar

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej!
Nu hänger jag inte med igen!? Sist jag tittade så var det en fototävling där man skulle ha tre kategorier jakt, undervatten och porträtt, vart tog den vägen?
Sen nu när jag tittar på Tävlingar så kommer det fram att man ska ha porträtt, ögonblick och natur!?
Och när jag klickar på Information och regler så kommer det inte fram någon information om hur länge detta gäller osv!?
Var finns dessa informationer?
Jag tycker det är lite dåligt med den här typen av information eller är jag helt ensam om att tycka detta?
Jag gillar alla sorts fototävlingar och önskar man kunde få ett mail varje gång det var en sådan på gång så man inte missar den.

Mvh Eva

Haha och jag som letat så...och nu ser jag ju också att jag redan bidragit med tre bilder i varje kategori! Och det är alltså där under Fotosidan magasin och gruppen under som det står ladda upp som man hittar detta? Inte lätt!
Men varför kan jag aldrig se vad jag bidragit med på min egen sida till de olika tävlingarna eller vad det än är? Det borde finnas, tycker jag.
Och på den lilla rubriken som det står Tävlingar på där finns ff. ingen information som det finns en flik om att det ska finnas?
Mvh Eva

Placering

Hej!

Håller fullständigt med om att det är svårt att hitta sina bilder när man har skickat in dem till tidningen. Jag lägger alltid länken som bokmärke. Annars hittar jag inte. Jag undrar om bildplaceringen. När man kollar på tävlingsresultatet ser man t.ex. 12 (133) ovanför bilden. Siffran i parentes visar det totala antalet bidrag men visar "12" ens placering i tävlingen, att man kommit på tolfte plats, eller bara nummerordningen för bilden?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar