Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fototävling i Lerum 17:e November
- Trådstartare J.Weinö
- Start datum
J.Weinö
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Hihi, jag försökte hålla jämn takt med Nicro. Det var inte lätt kan jag säga.
Nu är jag färdig, synd om er andra som inte kommer upp i samma klass som jag. Men skyll er själva, iaf ni som har Nikon.
Har du vedeldad mail eller, för det har inte landat här i alla fall
Nikonetha
Aktiv medlem
JAVA skrev:
Nja.. han kanske använder nån fax.. från det där faxföretaget
Poteta
Aktiv medlem
Oops, jag hade visst stängt ner Outlook innan jag fick iväg mailet. Nu ska det vara framme! Tänk om jag hade stängt av datorn och gått och lagt mig före jag läste detta... Huga...JAVA skrev:
Det var ett lite konstigt sätt att döpa filerna bara. Jag ändrade lite för att förenkla. Istället för att skriva lerum_förnamn_efternamn.jpg skrev jag lerum_jörgen_stjernström.jpg.
Måste vara jobbigt att gissa vilka bilder som tillhör vem annars... ;-D
billabong23
Medlem
Johan jag skickade ett par säkerhetskopior till din mail ifall det första inte kom fram....... ;-)
Fast det kan hända att jag fick ett raseriutbrott på hotmailen också och att och tokklickade på skicka knappen.... Hoppas det slutat plinga i inboxen nu.
Fast det kan hända att jag fick ett raseriutbrott på hotmailen också och att och tokklickade på skicka knappen.... Hoppas det slutat plinga i inboxen nu.
norfolk
Aktiv medlem
Sådär, då var bilderna till slut inne. Mycket vånda och beslutsångest innan man till slut kunde bestämma sig. Nu kommer ju dock de största problemen, att man ångrar sig efter man skickat iväg.
Nedan en mycket glad deltagare efter att ha bombaderat Johan med 25 stycken mail. Tacka vet jag hotmail
Nedan en mycket glad deltagare efter att ha bombaderat Johan med 25 stycken mail. Tacka vet jag hotmail
Bilagor
J.Weinö
Aktiv medlem
Tiden är ute...
Två deltagare har inte lämnat in sina bidrag, en har varit tvungen att lämna "walkover" pga tjänsteresa och meddelat mig detta.
Så det är egentligen bara en som inte kom till skott med sina bidrag, orsak vet jag inte.
Vi kommer jobba med att tömma bilderna på exif.info samt namnge dem i random-ordning, sen blir det album skapande och till slut publicering..........
Vill redan nu höja ett varnande finger ;-)
Det är mycket bra bilder som kommit in för röstning, vi ser inga klara vinnare så det kommer bli en intressant röstning som följer nu...
Två deltagare har inte lämnat in sina bidrag, en har varit tvungen att lämna "walkover" pga tjänsteresa och meddelat mig detta.
Så det är egentligen bara en som inte kom till skott med sina bidrag, orsak vet jag inte.
Vi kommer jobba med att tömma bilderna på exif.info samt namnge dem i random-ordning, sen blir det album skapande och till slut publicering..........
Vill redan nu höja ett varnande finger ;-)
Det är mycket bra bilder som kommit in för röstning, vi ser inga klara vinnare så det kommer bli en intressant röstning som följer nu...
Nikonetha
Aktiv medlem
agb007 skrev:
... och inget är som väntans tider...
... nämligen olidlig...
Blommandotnet
Aktiv medlem
Blommandotnet
Aktiv medlem
norfolk skrev:
När tror ni uppskattningsvis att bilderna kommer komma upp på sidan?
Vågar man hoppas på att de kommer upp redan ikväll?
Man kan alltid hoppas, f.a.n det här är värre än Julafton